70 cc -> mag dat?

Advertisement - register to remove this

Net zo'n vraag like: mag ik mijn scooter opvoeren?

Staat nog duidelijk in de binnenkant van het mapje van verzekering...
 
zelfs bij sommige zaken.....

DEZE SPULLEN ALLEEN GEBRUIKEN IN DE RACE, NIET OP STRAAT...... mag het? Ja hoor...... uiteraard










niet! :|
 
bij mijn dealer lag gisteren een Yasuni uitlaatje (volgens mij de R) voor minarelli, daaar zat een plaatje opgelast net na de bocht, waarop stond "exclusivio par competition" (of iets in die richting) das ook leuk bij de rollenbank!!! klootzakken!
 
dus 'n sportuitlaat mag ook niet? Grr....

nah, danmaar illegaal doen.... :) 100 hoef ik nie.... maar bij 55 verveel ik me ook kapot..... 70-75 wil ik wel halen als 't lukty :)
 
alle versnellende onderdelen die de maximum snelheid overschrijden zijn illigaal, behalve op de race track. dus meer vermogen dan toegestaan word beloond met een gele rakker.
 
70 cc mag, maar dan heb je wel een motorfiets en moet je hem dus ook als motor verzekeren, en natuurlijk je gele plaatje(s) eraf halen
 
Originally posted by RDAW
70 cc mag, maar dan heb je wel een motorfiets en moet je hem dus ook als motor verzekeren, en natuurlijk je gele plaatje(s) eraf halen

ja het MAG niet anders ben je een motor MAAR ! ! ! ! ! ! ze kunnen nooit je cilinderinhoud opmeten omdat ze niet aan je cilinder mogen komen :p ze mogen niet aan je scooter sleuelen, ze mogen alleen naar het framenummer kijk ! :) nieuwe wet :):):):):):):)
dus ze kunnen enkeld je vermogen testen maar niet je cilinderinhoud! tenzij je een ongeluk VEROORZAAKT dan mogen ze wel je cilinderinhoud bekijken :( maarja dan moet je maar geen ongeluk veroorzaken!
 
Originally posted by RDAW
70 cc mag, maar dan heb je wel een motorfiets en moet je hem dus ook als motor verzekeren, en natuurlijk je gele plaatje(s) eraf halen

eerst laten keuren...duur
 
Originally posted by Bencho
ze kunnen nooit je cilinderinhoud opmeten omdat ze niet aan je cilinder mogen komen :p ze mogen niet aan je scooter sleutelen, ze mogen alleen naar het framenummer kijken ! :) nieuwe wet :):):):):):):)

er zijn ook van die schijtwouten die daar dus schijt aan hebben en het wel doen :|
 
Back
Top