70 cc hebo gietijzer of malossi sport 70 cc??

Spy@Sneek

Z-Side Racing
ik ga binnekort een piaggio zip sp halen,met een yasuni R en hebo race vario.
maar daar wil ik een 70 cc onder hebben,en nou zat ik te twijfelen tussen de hebo 70 cc giet en malossi 70 cc sport.welke van de 2 cilinders geeft et meeste koppel/trekkracht,en is het betrouwbaarst?
alvast bedankt..

Advertisement - register to remove this

Op scooter attack stond bij de productbeschrijving dat de Hebo duidelijk sneller was, de snelste van de giet70's.
Als je echt de snelste gewone gietijzers zoekt moet je de Hebo / MK hebben.

Koop a.u.b. geen Malossi vanwege de naam ;)

Je mag kiezen:

A: Ja ze gaan met de hebo 1 dag eerder stuk dan met de malossi

B: Met de hebo zijn je lagers na 1 week helemaal aan gort terwijl je met de malossi nog 10 jaar met dezelfde lagers kan doen.

C: zowel met de hebo als de malossi gaan na 1 week je lagers helemaal aan schijt terwijl je met 50cc 10 jaar met je lagers kan doen.

Mijn reply moet je zien als een aansporing voor jou om er zelf eens over na te denken. (Iets dat duidelijk niet aan je is besteed.)

Het goede antwoord is natuurlijk A.

B en C is wat er bij veel mensen in hun hoofd zit. Alsof die krukas van schrik in 2'en breekt bij het ondergaan van dat woeste Malossi koppel :)

Of ie graag een DR tuned wilt of niet dat mag ie zelf bepalen. Dat de DR tuned niet alleen zo'n 15 euro goedkoper is maar ook gevoelsmatig 2x zo hard gaat mag als bekend worden verondersteld.

er word te vaak gedacht dat je zo even een 70cc op een scooter kan zetten en dat het dan klaar is , en nu begrijp ik dat de TS graag wil weten welke het beste is en zoals ik al zei zal het niet al te veel uitmaken , dat je bij Malossi voor de naam betaald spreekt voor zichzelf....

zou gewoon een Hebo 70 gaan kopen als ik jou was..

@ TS , denk nou niet dat als je een 70cc monteerd dat je dan veel kilometers zult maken met die std as.. de lagers blijven wel heel over het algemeen....

wie hard wil gaan moet dokken ....

Back