This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

7 januari Indoor dag @ EPC

Is EPC ver van het station van Sittard?

Men ouders willen me niet voeren ( is 200km van hier)
dus ff me de trein komen. Zonder scoot
Als ik me scoot meekrijg wil ik ook wel
de lucht voorzien van rook odvv een bandje oproken

grtz

ik zal marco eens lief aankijken inverbanmd met dat burnen
Kweet niet hoe het zit met vergunningen,
Want als ik het zo begrijp zal er niet 1 burnen

Ik wil weleens zien wat je spietkiller doet :#:

No offence moppie

Zodra mn AirsalT6 All in Getuned is met 3 dubbele W poort, kunnen we is gaan meten wat het vermogen is:#

Nee ik denk dat het mij niet gaat lukken om op tijd mn hok in elkaar te hebben..

Vanuit het station naar epc lopen is echt wel een eind:'(

Als je het binne 30 min haalt ben je een knappe:# ,

idd is echt wel een leuk stukje
cker met een krat bier in je hand 8P

ik heb het ook een keer gelopen..
mn school zit daar om de hoek

maar ik ben cker aanwezig :W

lolz0rs make in duits...uhm limburg.. :*

ik zal marco eens lief aankijken inverbanmd met dat burnen
Kweet niet hoe het zit met vergunningen,
Want als ik het zo begrijp zal er niet 1 burnen

zou je daar vergunningen voor moeten hebben als gewoon iedereen effe een burn neerzet en niet gaat sprinten ensow lijkt me dat niet zo erg...maja dat beslist marco

ook maybe maar voor hem een vlaai meenemen:W

Pand is redelijk groot, maar toch zal een groot deel wel buiten moeten staan ja. 100-en man kunnen niet naar binnen toe .

Wordt veel leeg gehaald daarzo, en naar de bovenverdieping verplaats zoals ik heb vernomen

Ben benieuwd wat er getuned uit dat hok gaat komen van me

Ik loop het bijna iedere week wel 1 keer omdat ik vaker de bus mis of trein vertraging heeft en dan heb k geen zin om half uur te wachten en ik ben dan eerder @ epc dan de bus is gekomen en dat is makkelijk haalbaar binnen 30 minuten

Als diegene nu een Scootertuning shirtje aantrekken, zal ik er nog over denken om er langs te rijden en er een paar mee te nemen 8)

Ik loop het bijna iedere week wel 1 keer omdat ik vaker de bus mis of trein vertraging heeft en dan heb k geen zin om half uur te wachten en ik ben dan eerder @ epc dan de bus is gekomen en dat is makkelijk haalbaar binnen 30 minuten

inderdaad, binne 30 minuten haal je met gemak en bier vergemakelijkt de reis toch alleen maar..

Idd, ben eens half naar "een andere scooterzaak" gelopen, bij het stadion, en dat vond ik al ver..
Daarna bij EPC geweest, was toch even 10 minuten rijden, en dan reden we geen 50...
Lopen zou ik dusniet doen.
BTW, winkel met inhoud is nietheel groot, maar als het leeg wordt gehaald kunnen er aardig wat man in