Rijsten Vlaai :~
Heel meschien ook aanwezig zonder scooter waarschijnlijk 8)
neem je nou alleen voor lourens vlaai mee. Ik lust ook wel een limburgse appel/kruimel vlaai hoor :#...
Van de week scooter maar ff netjes makn
dan neem ik voor jouw een rijstevlaai mee..ik zet um dan wel @ men zadel van de rox :~ en dan eten we die lekker op onder het genot van heeerlijke A747 lucht
wie doet trouwes mee opt einde van de dag een bandje opburnen?? maybe ideetje:~:~
ga je dan niet naar "DE:L" sx meeting:L:L
maargoed genoeg over SX laten we hier het forum niet door verpesten.
wat wil je nou voorn vlaai Lourens??
dan neem ik voor jouw een rijstevlaai mee..ik zet um dan wel @ men zadel van de rox :~ en dan eten we die lekker op onder het genot van heeerlijke A747 lucht
wie doet trouwes mee opt einde van de dag een bandje opburnen?? maybe ideetje:~:~
Jullie pretenderen allemaal dat EPC beter is als SX, waarom daar dan nog woorden vuil aan maken, het is toch geen concurrentie? wat kan jou het dan schelen wat hun doen..jah SX is gwn zielig maar dat weet toch iedereen al. daarom gwn een dikke :L voor SX
Ik neem aan dat EPC crew uitgesloten is van deelname?Bij deze bevestigen we dat ST.net een vette beker weggeeft voor het hoogste vermogen op de bank @ 7 januari !
@ SSR Izimo: Maybe iets bij lokale beuner halen ofsow en effe omleggedan heb je je goede band nog en die slechte(re) heb je voorn 10tje