This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

7 januari Indoor dag @ EPC

Rijsten Vlaai :~

Heel meschien ook aanwezig zonder scooter waarschijnlijk 8)

dan neem ik voor jouw een rijstevlaai mee.. ik zet um dan wel @ men zadel van de rox:~ en dan eten we die lekker op onder het genot van heeerlijke A747 lucht

wie doet trouwes mee opt einde van de dag een bandje opburnen?? maybe ideetje:~:~

dan neem ik voor jouw een rijstevlaai mee.. ik zet um dan wel @ men zadel van de rox:~ en dan eten we die lekker op onder het genot van heeerlijke A747 lucht

wie doet trouwes mee opt einde van de dag een bandje opburnen?? maybe ideetje:~:~

Als die van mij een beetje stabiel loopt wil ik dat ook wel doen

aaaah punt :W ik neem mn sr velg dan ook mee :W iemand met een mina SD blok die zn scoot ter beschikking wil stellen? dan brand ik mijn velg/band ook wel op :W

waarschijnlijk ook wel aanwezig met scooter en wat vrienden.. mits een aanhanger kan vinden tegen die tijd, maargoed klinkt leuk ben benieuwd.
moet wel eerst achterremklauw nog erop zetten wel gevaarlijk zonder
tot dan mischien mensen !

Plantje }) Drm moet zijn zip mee

@ MHRntt: plantje was da?? (snapt hem al:W )
@ SSR Izimo: Maybe iets bij lokale beuner halen ofsow en effe omlegge dan heb je je goede band nog en die slechte(re) heb je voorn 10tje

moete we alleen nog een fotomaakpersoon regele want als we met zow veel man tegelijk burnen gaat dat wel wat vette picca's denk ik opleveren

worden er trouwes foto's gemaakt voor de st.net site..???:!

Ik ga mijn cam ook maar meenemen , als ik kom , denks .

Word wel gezellig heb ik zo het vermoeden .

Jammer dat je niet kan komen Raalf .

jah SX is gwn zielig maar dat weet toch iedereen al. daarom gwn een dikke :L voor SX
Jullie pretenderen allemaal dat EPC beter is als SX, waarom daar dan nog woorden vuil aan maken, het is toch geen concurrentie? wat kan jou het dan schelen wat hun doen..

Bij deze bevestigen we dat ST.net een vette beker weggeeft voor het hoogste vermogen op de bank @ 7 januari !
Ik neem aan dat EPC crew uitgesloten is van deelname?

Ik ben misschien aanwezig, maar ik bevestig nix

hoezo uitgesloten? hun moeten ook gewoon meedoen :W...

wel jammer dat ik niet mee kan doen met burnen, had et graag gewilt, maar helaas :X...

mooi een pilsje drinken denks :#

Ik neem aan dat EPC crew uitgesloten is van deelname?

ben je bang dat ze winnen?-:- nee maar wrm uitsluiten het zijn wel de gast heren he, dus die moeten zeker laten zien wat ze in huis hebben. wordt denk ik zeker een vette dag. hoop veel forum mensen te meeten, ook al is mijn zip nog niet klaar.

en ik neem zeker cam mee om de burn te filmen

en mensen die nog een 10 inc band moeten hebben voor weinig PM me maar

grt jordi

Het is toch eerlijk om iedereen mee te laten doen, waarom zouden zelf niet mee mogen doen:S

Heel miss dat mijn zipper in mekaar staat maar de kans is klein dat dat zo is, ben ws wel aanwezig samen met die rijstenvlaaieneter van een Lourens:+