This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

7 januari Indoor dag @ EPC

ook terug, vond et opzich wel gezellig maar had et echt veel drukker verwacht, waren er ook niet echt lang gebleven... paar mensen weer eens gesproken sinds lange tijd ...

heb zin in sbo 07 8)

haha, ik wou je gewoon niet meeten speedhoer :*...

komt goed @ sbo denks , wij waren er btw van 1 uur ofzo tot 3 uur half 4, wete niet of jij later/eerder was?

Plantje en Speedboer, had jullie wel eens willen meeten alleen wist ik niet hoe jullie eruit zagen maar ik ben tot een uur of 3 ofzo daar geweest, dus ik zal wel paar langs jullie doorgelopen zijn ofzo 8P

18.7 PK gehaald eerste keer met 2000 toeren te weinig.

2de keer haalde ie maar 17.4 -> Koppaking gesprongen

haha, ik wou je gewoon niet meeten speedhoer :*...

komt goed @ sbo denks , wij waren er btw van 1 uur ofzo tot 3 uur half 4, wete niet of jij later/eerder was?

IK was er vanaf 10 uur tot 4 uur
Khad een blauw vest aan met een shirt eronder in de kleuren Oranje met Zwarte strepen.
misschien dat je het toevallig gezien hebt haha

Of misschien buiten een dikke 206 gezien een zilvere daar waren wij mee

Was een leuke dag, en zeker voor ons!
Ook een stel nieuwe mensjes ontmoet, lekker sfeertje ( as always ). De heerlijke beat op de achtergrond hielp daar zeker aan mee:W

IIG, mooi dagje voor SSR want, Erwin met de hoogste score (21.1 pk) en Luuk met de hoogste fiets score ( 1.6 pk )

fototje's:love::

Meer foto's komen nog..en ja ze zijn lekker wazig;(

Was zeker wel een leuk dagje +ralf+

niet veel boeiende score's rond half 5 mijn krd f1 (Nieuw Type) uit de bus gepakt en door Joene (in een record pitstop :W )onder de phantom van Erwin. geschroefd, waar er een leuke score van 20,7 gec. uit kwam +ralf+ met de oude afstelling van de c21 welteverstaan! ding draaide bijna 15k

later Erwin. nog een Mooi flesje olie gegeven en een t-shirt voor de moeite :W

voorderest was het toch nog eigenlijk de gehele dag aardig druk, en een hoog NRX gehalte op de bank :X

om half 6 ging de epc slider nog even op de bank met een score van ik geloof 24.3 en iets eerder had de epc runner ook nog gebankt, waar een 20,5 uit kwam

al met al was het een leuke invulling van de anders altijd saaie zondag +ralf+ :W

Zo, ik ben ook weer terug.

Was wel weer een geinig dagje met te lage scores enzo . SSR ging met de prijzen naar huis. Ik met een 21.1pk SAE, terwijl alles net in elkaar zat en niet echt geweldig was afgesteld. Wel geinig dus.

Weer veel mensen gemeet en het was weer goed gezellig .

IK was er vanaf 10 uur tot 4 uur
Khad een blauw vest aan met een shirt eronder in de kleuren Oranje met Zwarte strepen.
misschien dat je het toevallig gezien hebt haha

Of misschien buiten een dikke 206 gezien een zilvere daar waren wij mee
Haha was jij dat, heb die 206 namelijk wel gezien Erwin. super vet dat je hoogste score had vandaag :winner: