64 km/u 100 euro ??? ik wel :S

joop timmer

Hertog Jan Man
sind wanneer krijg je bij 64km/u - 3 km/u = 61 km/u al een boete van 100 euro? dat kan tog nooit? is hier een fout gemaakt? het is me wel overkomen. ik was pas nog op de rollerbank en toen was het 0.6 en mogt ik doorrijden!

Advertisement - register to remove this

ja maar o.6 op een rollenbank is heel wat anders dan 64 rijden

met 2.0 heb je zegmaar 118 euro boeite, dan loopt je brommer wel harder dan 80, maar als je 80 rijdt mag je blij zijn al je je brommer mag houden

hangt er ook vanaf waar je 64 reed, als je 64 binnen bebouwde
kom reed klopt het wel ongeveer. Een vriendin van me werd ook aangehouden met 65 @ bebouwde kom. Het was dat de agent haar matste omdat ze een blond meisje is :), want anders had zij 100 euro moeten dokken. Kijk anders ff op het boetentabel....staan er genoeg op het forum

Sjah..

Zoals jullie weten, is het aantal km's en kW niet met elkaar te vergelijken.

63 is nog altijd 18 km harder dan is toegestaan. (officieel mogen bromfietsers 40 km/h). 100 Euro vind ik nog redelijk voor 18 a 23 km/h te hard.....

Originally posted by sjakieSimonz
Een maat van mij had ook €100 voor 65 km/u @ de rollenbank. Schijnt dat de boetes verhoogd zijn

sinds januari, vertelde een agent me

ik kreeg bijna 65 euro boete omdat ik met 10 km/h over een pleintje tufte. hij had me gelukkig gematst

klopt niks van die dinge:)
Volgens hun is 2 kw al boven de 80 en ik reed 80 echte km met me puch toen:) maar hun rekende et als 1,6 kw:)

Ik rij nu met me nrg een runner helemaal zoek maar die heeft meer kw's als mij dus van die rollerbanken kloppe niks

uuhm ik ben een tijdje terug staande gehouden met 65km/u met correctie 62 dus overschrijding van 32 (boven 30 bepaald rechter boete) en ik moest 187 eu betalen dus wees blij met je 100eu

ik had 112 voor 120 rijden, motor reed naast me, moest mee naar roller, daar 2,0 kw en toen naar OM gestuurd en 112 gekregen, wel wel vorig jaar trouwens

112!!!!!!!!!! ik kreeg 125€ en ik had 1.7!!!

nog een vraag: is er een of andere manier om de rollerbank ongeldig te laten verklaren of zoiets??

een rollenbank moet 1 keer per jaar geijkt worden, als dat niet zo is (vraag me niet hoe je dat kan bewijzen :|) dan is de meting ongeldig.

Nog redelijk lage boetes allemaal.

Ik heb het gepresteerd om in 4 dagen tijd 2x gepakt te worden :( :( --> goed voor 452,00 euro boete en scooter in beslag genomen :(

Het zijn gewoon naaiers.

Originally posted by AlbertJ
Nog redelijk lage boetes allemaal.

Ik heb het gepresteerd om in 4 dagen tijd 2x gepakt te worden :( :( --> goed voor 452,00 euro boete en scooter in beslag genomen :(

Het zijn gewoon naaiers.

respect... hiertegen is mijn boete helemaal nix..

Back