60cc la souris

Hoastinq

New Member
Hallo, ik heb wil graag weten hoe ik mijn scooter op het best kan afstellen.

Scooter afstelling
La souris vespelini gy6 blok
Sproeier 83
Rolletjes 3,6gram 3 keer en 4gram 3 keer
60cc cilinder
De rest alles standaard

Mijn vraag is wat ik het beste kan veranderen voor snelle optrek kracht en redelijke topsnelheid, want mijn vader met 50cc rijdt mij na de 40 er gwn uit?
 
Advertisement - register to remove this

Indien uw vader Henk van Kessel heet, kan ik u niet helpen.
Indien hij niet zo heet, heb je meer info over uw vader zijn scooter?
Groet,
 
Die rolletjes lijken mij wat te licht.. Voor een standaard cilinder zit er al vaak 5.6 grams erin.

Ga je lichter, dan mis je veel koppel en vermogen.. En dan kom je ook slecht vooruit.

Zou zelf eens 6 grams proberen. Maakt die nog te veel toeren dan rond de 6,4 grams.. Daarna zal je ongeveer aardig in de buurt komen.

Misschien is het ook beter als je de standaard brol vario eruit haalt en vervangt voor een sport vario. Ding laat je motor meer overtoeren lopen dan dat je vermogen op het achterwiel komt.
 
Die rolletjes lijken mij wat te licht.. Voor een standaard cilinder zit er al vaak 5.6 grams erin.

Ga je lichter, dan mis je veel koppel en vermogen.. En dan kom je ook slecht vooruit.

Zou zelf eens 6 grams proberen. Maakt die nog te veel toeren dan rond de 6,4 grams.. Daarna zal je ongeveer aardig in de buurt komen.

Misschien is het ook beter als je de standaard brol vario eruit haalt en vervangt voor een sport vario. Ding laat je motor meer overtoeren lopen dan dat je vermogen op het achterwiel komt.


@eurokit kheb zelf een keer 5,5 gran rolletjes geprobeerd en hij had 0 koppel
 
5,5 is ook te licht. Meer cc kan wel iets zwaarder in rolletjes. Met een 80cc ga je er ook geen 4,5 grams erin zetten.. Dan zit je waarschijnlijk ook rond 7 grams.
 
5,5 is ook te licht. Meer cc kan wel iets zwaarder in rolletjes. Met een 80cc ga je er ook geen 4,5 grams erin zetten.. Dan zit je waarschijnlijk ook rond 7 grams.
Klopt heb nu zwaarder gedaan hoge toeren in het begin en daarna trekt ie aardig maar mn vader met 50cc en zelfde rolletjes trekt mij eruit
 
Back
Top