[5th] Heineken SR

Status
Not open for further replies.
update ff wat fotows van het geheel
nadeel is dat de carb weer weg is want de sproeier awas afgebroken binnen in dus krijg morge avond mischien een nieuwe
ff wat fotows van de hpi en de rest
20027.jpg

20028.jpg

20029.jpg

20030.jpg

20031.jpg
 
Ziet er vet uit! Hpi icm Samba en etc's..

Wanneer kan het gaan rijden dan? Vanavond als je nieuwe carb/sproeier heb?
 
ja waarschijnlijk wel en me binnerotor nog goed zetten want hij vonkt wel maar ik wil hem goed hebben afgestelt dus dan komt het wel goed dan begint het afstellen en dan nog de kappen
 
Zozo het word zeker een net ding!
Die KVS slangen staan zeker vet alleen als je zo je kappen erop heb8P
maar hij gaat zeker vlammen:~
 
Erik. said:
Zozo het word zeker een net ding!
Die KVS slangen staan zeker vet alleen als je zo je kappen erop heb8P
maar hij gaat zeker vlammen:~

ja maar de eerste meeting denk ik dat ik me kappen toch nog niet klaar heb ennuh het gaat om het idee als je beetje goed kijkt bij waterpomp deksel dat het toch wel vet is
en over het vlammen betreft ik ga me best er voor doen

greetz
 
werd maar is tijd weer voor een update :D
nou ja de sr rijd :D en hard ook ik ben nu bezig met afstellen en proberen dus heb ik n 24 mikuni gekocht om het afstellen mischien wel makkelijker te maken
binnekort filmpjes hier ff 2 fotows van de mikuni die iedereen zo onderant wel kent :)

20838.jpg

20839.jpg
 
InIMoeK said:
Niceee... Maaruh is er al een filmpje hoe dit ding blaascht? :D

Ga zo door :)


neuh nog geen filmpje komt nog allemaal ik wil dat ding eerst goed afstellen voordat ik n filmpje er op zet anders krijg je van die reacties ik vind hem niet zo hard gaan ofzow :P wat hij dan ook niet gaat maar iedereen gebruikt de zein hij staat nog niet afgestelt dus dat komt nog wel :D
ik laat het je persoonlijk weten als er 1 is :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top