This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5km top kwijt, van de een op de andere dag??, wat is er gebeurd???

dave

Well-Known Member
vande een op de andere dag was ik voreige week 5 km/h topsnelheid kwijt, hij gaat nu nog maar 65, berg af haalt hij wel zijn originele top (700 wat kan er gebeurd zijn?, heeft iemand soms een geintje uitgehaald???
 
Originally posted by dave:
vande een op de andere dag was ik voreige week 5 km/h topsnelheid kwijt, hij gaat nu nog maar 65, berg af haalt hij wel zijn originele top (700 wat kan er gebeurd zijn?, heeft iemand soms een geintje uitgehaald???

WOOOHOW 700km/u met scoot




------------------
don't take life seriously, nobody gets out of it alive anyway...
 
zal wel een geintje zijn geweest. Ga maar fijn slapen en wacht op 1 april. Vergeet niet de scootin onder je kussen te leggen.

Greetz
 
Originally posted by dave:
vande een op de andere dag was ik voreige week 5 km/h topsnelheid kwijt, hij gaat nu nog maar 65, berg af haalt hij wel zijn originele top (700 wat kan er gebeurd zijn?, heeft iemand soms een geintje uitgehaald???

En als je de andere kant opreed, kreeg je er zeker 5 km/u bij?

Het waaide behoorlijk vandaag
...

Greetz.
 
ja lullo's dat moest natuurlijk 70 zijn he duh!, maar als mijn rollen verslijten, dat gebeurt toch niet ineens, dan gaat dat toch geleidelijk en ben ik iedere dag een beetje wijt (bijv.) kan niet iemand denken, die zullen we eens hebben en "iets " doen waardoor dit is gekomen???