This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

538 Drive-in show Nederhorst den Berg

SanderB

Well-Known Member
Het was in 1 woord: SAAAAAAI.
Ik had er wel hoge verwachtingen van, maar toen ik eenmaal aankwam begon ik me toch af te vragen of het nou wel zo leuk was als ik zou denken.
Ik stond met een zooi vrienden op de parkeerplaats de scooters op slot te doen, en ik hoorde op de achtergrond uit een tentje wat Jody Bernal muziek komen.
Maargoed, na een half uur "blijven we nou, of gaan we weg" zijn we toch maar tegen inlevering van f. 10,50 naar binnen gegaan, en toen was echt het drama compleet...
Wat trof ik aan:
Een tent volgepropt met 12/13 jarigen
Alleen van die happyhouse muziek die 3 jaar geleden al compleet uit was
Aan de bar was alleen bier, wijn, en witte martini te krijgen (heb 2 glaasjes van dat ranzige spul naar binnen gekregen, toen kon ik het echt niet meer verdragen)
Na een uurtje ben ik maar weer naar huis gegaan, en nu besef ik dat het toch veel gezelliger is om in een lege scooterz.nl chatbox te zitten dan me op zo'n duf "feest" te vervelen


Btw, voor de medeslachtoffers:
Ik was achterop een Phantom Carl Fogarty met een Metal, samen met een zwarte SR Stealth met een shot en een blauwe Aprilia Amico met een Metal, was niet op mn eigen scooter omdat:
a) mn Runner nog steeds in tienduizend stukjes in de schuur ligt
b) mn Speedfight misschien zondag verkocht wordt, en ik geen zin had om met mn bezopen head en mn net-in-de-wax gezette kappen over de straatstenen te schuren
c) mn Vision toch net iets teveel ratelde en plofte om me zonder duwen op de plek van bestemming te brengen.

Om een lang verhaal kort te maken:
538 Drive-in show SUCKS!

- Sander
 
Originally posted by Ogre:
a) mn Runner nog steeds in tienduizend stukjes in de schuur ligt

Dit wordt de te kloppen concurrent als de Sfera verkocht is, dan gaan we voor Piaggio L.C. (zeer ws. natuurlijk een Nrg)...

Kl*te dat het feest nix aan was, ik heb me prima vermaakt, check tijdstip
...

Greetz.