Lx50 4t 2v
New Member
Hallo iedereen,
ik ben eigenaar van een vespa lx50 4t 2v. Zelf wil ik hem wat harder laten lopen dan 50km/h om beter met het verkeer mee te kunnen gaan. Maar toen ik mijn brommer cdi vervangen had met een “ontgrensde cdi” kwam er geen snelheid bij. Ik weet dat een 4t 2v heel weinig kracht heeft maar hij zou wel harder moeten kunnen lopen dan 50 toch? (Geen ring, relatief zware rollen 8gr en een ontgrensde cdi voor de rest is alles sandaard naar mijn weten)
Hoe kan ik hem toch opkrikken naar zo een 60km/h?
Of is het blokje te verouderd na 26000 km om dat er nog uit te halen?
ik ben eigenaar van een vespa lx50 4t 2v. Zelf wil ik hem wat harder laten lopen dan 50km/h om beter met het verkeer mee te kunnen gaan. Maar toen ik mijn brommer cdi vervangen had met een “ontgrensde cdi” kwam er geen snelheid bij. Ik weet dat een 4t 2v heel weinig kracht heeft maar hij zou wel harder moeten kunnen lopen dan 50 toch? (Geen ring, relatief zware rollen 8gr en een ontgrensde cdi voor de rest is alles sandaard naar mijn weten)
Hoe kan ik hem toch opkrikken naar zo een 60km/h?
Of is het blokje te verouderd na 26000 km om dat er nog uit te halen?