50cc zip zonder blokverandering naar a1

Rcn_mr

New Member
Hallo beste mensen,
ik ben van plan een motorzip te bouwen op a1. A1 frames zijn op mp weinig te vinden en wel 1000-1500 eu.

Nu zag ik veel duitse 50cc ritsen met papieren voor een paar honderd euro. Kan ik met een 50cc blokje door de keuring om naar frame naar a1 te overzetten.

Of moet ik perse het blok veranderen?

Stel duitse zip van 500+100rdw kosten=600 voor een frame a1 frame. Veel goedkoper dus
B benieuwd
 
Advertisement - register to remove this

Hallo beste mensen,
ik ben van plan een motorzip te bouwen op a1. A1 frames zijn op mp weinig te vinden en wel 1000-1500 eu.

Nu zag ik veel duitse 50cc ritsen met papieren voor een paar honderd euro. Kan ik met een 50cc blokje door de keuring om naar frame naar a1 te overzetten.

Of moet ik perse het blok veranderen?

Stel duitse zip van 500+100rdw kosten=600 voor een frame a1 frame. Veel goedkoper dus
B benieuwd
ja kan gewoon
 
Misschien snap ik je vraag niet helemaal, maar een 50cc onder een A1 frame of een brommer frame krijg je mijns inziens nooit door de keuring als motor.
50cc is een brommer.
Ik heb er geen ervaring mee maar dit zou toch wel logisch zijn, bovendien denk ik dat de snelheid die een motor moet halen minimaal 60 kmpu moet bedragen.
 
Er zijn worden vaak genoeg 50cc zips uit Duitsland ingevoerd op a1 dmv alle papieren+invoergarantie. Soms moeten er wel aanpassingen gedaan worden zoals kentekenverlichting etc.
 
Back
Top