tja , wat wil je ermee? over het algemeen zul je de uitlaatpoort en spoelpoorten moeten aanpassen. Maar wat je er mee wit doen is belangrijk omdat je daar naar tuned , en betrouwbaarheid lijkt mij ook belangrijk.
Een Laser is meer gemaakt voor de standaard cilinder , daar loopt het goed op , ga je nu de cilinder tunen kan het zijn dat de uitlaat daar niet goed op reageert.
De cilinder kop zomaar even vlakken is nogal radicaal , je moet eigenlijk weten wat de inhoud is en dan eens verder kijken anders weet je niet echt wat je doet. Ook de vorm van de verbrandingskamer is niet even ideaal misschien , er zijn wel koppen te koop die zo uit de doos al een betere vorm hebben.
Daarnaast zou ik ook de inlaat iets aanpakken , in ieder geval een iets grotere carburateur , meestal word dat een 17,5mm , een goeie variateur en eventueel een goeie koppeling helpen ook om de scooter beter te kunnen laten lopen (beter af te stellen) Maarja ,nogmaals , hoe ver wil je gaan?