This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

50cc race cilinder voor piaggio zip 50cc blok

delevi08

New Member
Momenteel heb ik een standaard 50cc blok met 50cc cilinder origineel eronder liggen op met zip. Zit een sito plus op met een dellortho 17.5.
Ik vind het leuk om kleine blokjes snel te maken. Ik wil een 50cc race cilinder met de meeste trekkracht. hij hoeft niet super snel te lopen als hij 70 gaat is het prima. maar ik moet eentje hebben die het hardst trekt van 10 kmhu naar 40/50 bijv. eigenlijk waar je het beste wheelies op kan doen. Athena 50cc is te duur voor mij. maar misschien malossi sport 50cc of polini sport 50cc of stage 6 streetrace 50cc. Wat raden jullie aan?

Stage6 streetrace 50 is een leuke cilinder. Met een Yasuni R en 17.5mm loopt dat als een DR70. Topsnelheid zal hoger zijn. Ervanuit gaande dat je degelijk kunt afstellen.

Die ouwe ziet dat heus niet met een Sito Plus.
Snap ik : stel er gebeurt wat... Ongeluk / aanhouding / in beslag name / Technisch onderzoek ...
Denk dat Pa uit zijn stekker gaat, en het vertrouwen in zijn zoon kwijt is ..
Ik heb meerdere Runners ( Lc ) ik heb een Brave 50 cc Lc staan , met alleen begrenzers er uit .. loopt 80
Als je 18 jaar ben ...word het een ander verhaal :
1 : heb je veel meer rij ervaring
2 : Mag je beetje zelf bepalen wat je bouwt .

Uiteindelijk maakt het legaal gezien geen flikker uit. Een 50cc die 70 loopt, is net zo illegaal als een 70cc die 100 loopt.

Nou zijn bij de 70 de risicos natuurlijk wel wat groter, daar zullen ouders vooral bang voor zijn.

Als hij zo veel te hard loopt krijg je toch gewoon een wok. Het is niet dat ze de hele boel uit elkaar halen om te kijken of er een 70cc op zit.

Bij een ongeluk en verzekerings kwestie, heb je die kans wel weer inderdaad. Maar of het nou een 50cc is die 70 loopt, of een 70cc, je bent hoe dan ook niet verzekerd. Een opgevoerde (of ontgrensde) scooter betekent hoe dan ook dat je niet verzekerd bent.

Hier in mijn Regio word (soms) een Scooter in beslag genomen , en alles wat er niet op hoort , word er af geschroefd
Was oa een Gevalletje vorig jaar dat een Runner langs een N217 die over het brom fietspad / dik 80+ knalde , en een Undercover Agenten auto langs kwam knallen die op de auto N217 reden .
Die jongen werd klem gereden bij de Fietspad verkeers lichten , Scooter werd in beslag genomen , na 6 weken mag hij die ophalen , met alles er af wat verboden is

Last edited: