50cc of 70cc

Jemairo

New Member
Mannen
Ik wil graag een zip 2t halen maar ik twijfel voor een 50cc of 70cc
Ben bang als ik een 50cc koop en dan uiltaat etc vervang en hem verder ga opvoeren dat ik echt 10k toeren ga janken
Wat is dan beter gewoon 70cc kopen en save rijden met die toeren?
Kan ik er trouwens ook een begrenzer inzetten? Heb namelijk gehoord dat je dan vaak een vastloper kan krijgen

En wat is dan beste setup om te hebben bij zowel 50cc als 70cc?
Hij is trouwens ook voor dagelijks gebruik

Last edited:
Advertisement - register to remove this

zipke70cc

Member
Mannen
Ben bang als ik een 50cc koop en dan uiltaat etc vervang en hem verder ga opvoeren dat ik echt 10k toeren ga janken
Kan ik er trouwens ook een begrenzer inzetten? Heb namelijk gehoord dat je dan vaak een vastloper kan krijgen

heb een 70cc airsal sito plus 17.5mm carb en top is rond 85 op teller en vind hem gwn goed dus en meer koppel ;)

Mannen

Je kunt beter gewoon een laagtoerig 70cc halen als een 50cc hoogtoerig, Qua verbruik en betrouwbaarheid :) 70cc kun je mooi rustig laten lopen met veel koppel dus gaat ook minder snel wat stuk

Gallecgun SF 2

Twijvel is afkeur en boem = au!
Mooi gietijzeren 70cc halen met een sito+ uitlaat.
Is vaak een mooie combi.
En zijn goede sets van de te krijgen.
Malossi, poline, dr/tp.
Kost wel iets maar de kwaliteit is gewoon goed van de cilinders. En ze komen compleet met kop vaak.

Mooi gietijzeren 70cc halen met een sito+ uitlaat.
Is vaak een mooie combi.
En zijn goede sets van de te krijgen.
Malossi, poline, dr/tp.
Kost wel iets maar de kwaliteit is gewoon goed van de cilinders. En ze komen compleet met kop vaak.
Ja gewoon een dr70 halen is een top cilinder voor dat geld

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Mannen

Beide cilinders lopen gewoon het zelfde `lage` toeren als je gewoon voor een DR50 of DR70.

Dr70 is gewoon een DR50 cilinder, alleen grotere boring, dus iets vlotter van ze plek..

rank1

Member
ontgrens die 50 cc blok maar.hij zou dan rond 75 rijden.voor meer trekkracht 6 gr rollen met gele malossi trekveren,std uitlaat of neem een gianelli go of sito what ever leilijk dingen.iets groter sproeier.geen terugloper want met prop rijdt ie slechter en zonder meer herrie en vermogen.

ontgrens die 50 cc blok maar.hij zou dan rond 75 rijden.voor meer trekkracht 6 gr rollen met gele malossi trekveren,std uitlaat of neem een gianelli go of sito what ever leilijk dingen.iets groter sproeier.geen terugloper want met prop rijdt ie slechter en zonder meer herrie en vermogen.
Haha jij kan van tevoren al ruiken wat de perfecte setup is, ga bij 't circus werken joh. Elk blok is anders en je komt er pas achter wat je nodig bent als je 'm aan het afstellen bent...

Advertisement - register to remove this