This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

50cc cil?

StefanM.ark

Well-Known Member
oké, ik heb een beta met

std cil
delta clutch
multivar
polini evo 50cc uitlaat
std cab

Nu wil ik een 50cc die egt de toeren jankt. evo2 lijkt me goed maar is de mhr 50 sport niet beter? want ik weet dus niet of er verwchil zit in de poorten en wat voor effect dat heb.

en zal ik met die cil een 17.5 kopen [ ik wil een goed snelle 50cc ].
Zou ik die 17.5 merken?

alvast bedankt.
 
een malossi 50cc sport hoogtoerig? dan vertel je mij iets nieuws
de MHR Team is wel hoogtoerig..

als je zo'n soort cilinder wil rijden is een grotere carb idd aan te bevelen..
maar waarom wil je perse een hoogtoerige 50cc?
 
omdat het ruig is om met een snel geluid rond te rijden ?
en elke maand vrij veel onkosten te krijgen?

zo'n cilinder lust behoorlijk wat toeren..
dus alles slijt sneller, verbruikt meer en vergt een stuk meer onderhoud..
en het vergt ook nog wel wat kennis van zaken om dit spul af te stellen.. heb je die kennis? als ik je vraag zie of een 17,5mm carb het beter zal doen op zo'n cilinder ben ik er bang voor..

maargoed..
het is jou geld en jou tijd
de cilinder zullen elkaar weinig ontlopen als er niets aan gedaan is..
 
ik ben zeer zeker 50cc fan , maar voor op straat is het niet echt wat waard , want behalve een andere cilinder en uitlaat zul je behoorlijk wat moeten doen voordat ie uberhaupt een beetje vermogen levert , en je moet zorgen dat de juiste onderdelen erop zitten zodat het niet zomaar kapot loopt , en dat je het ook daadwerkelijk goed kunt afstellen..

terwijl je met een 70cc veel meer met simpele ingrepen sneller kunt met ook nog een meer koppel en dat allemaal met minder toeren , dus stukken beter voor straatgebruik.

wat voor krukas heb je overigens?