50cc afstellen zip

Status
Not open for further replies.
scooter goed warm gereden.
haal hem eruit zag ronde schacht zwart nat? afgeveegd en zag er zo uit
is dit goed of te donker?

20210503_195425.jpg
 

Attachments

  • 20210503_195419.jpg
    20210503_195419.jpg
    80 KB · Views: 2
Daar zijn ook al zat topics van. En het is ook wel een beetje algemene kennis dat een bougie ''koffie met melk'' bruin moet zijn
 
hallo zijn we weer hehe
dus heb grotere sproeier gemonteerd
zit een 76 in in 50cc t6 met sito
maaar hij doet bwoapp als ik gas geef en als ik rij ook (beetje).
betekend dat dat een te kleine sproeier is of veel lucht? of te grote sproeier of te weinig lucht?
setup is
50cc t6
std luchtfilter (elleboog eruit)
sito plus
17.5mm carb
sproeier 76
rollen 5.5gr
std drukveer
omega silver trekveren +25%
 
Ga nou gewoon eens zelf wat testen en uitproberen. Er zijn geen domme vragen, maar er zijn wel luie vragen. Dit is gewoon lui. Leer en lees gewoon over de basics. Nogmaals, we helpen mensen graag op het forum maar we willen graag ook wat eigen inzet zien.

Een topic, ik heb dit erin zitten, en het werkt niet, is geen eigen inzet. Elke setup is anders, en daarom moet je ook gewoon zelf even wat uitproberen, maar als je even de moeite neemt om de basics te begrijpen, dan is het echt niet lastig.

Een topic, ik kom er niet uit, ik heb sproeier xx, xx, xx gedaan, waar je zelf toont dat je er al alles aan het gedaan, daar helpen we je graag bij.

Dit topic gaat dicht, je mag uiteraard een nieuw topic openen nadat je voldoende zelf getest hebt. Open je weer een topic met vragen die gewoon te simpel zijn en heel makkelijk te googlen, dan krijg je even een pauze van het forum :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top