sorryyyyJij leert het ook nooit he....
Omschrijf je probleem is duidelijker, geef meer info over afstelling, setup en wat je al geprobeerd hebt.
Je krijgt straks het probleem dat mensen niet meer reageren op je topics omdat je totaal geen moeite neemt om een goed topic aan te maken en niet voor elke scheet die dwars zit.
Dat probleem doet zich ondertussen al voor helaasJij leert het ook nooit he....
Omschrijf je probleem is duidelijker, geef meer info over afstelling, setup en wat je al geprobeerd hebt.
Je krijgt straks het probleem dat mensen niet meer reageren op je topics omdat je totaal geen moeite neemt om een goed topic aan te maken en niet voor elke scheet die dwars zit.
geef me aub een richtlijn of iets want ik ben het ook maar nog aant leren enz in scootersDat probleem doet zich ondertussen al voor helaas
bedankt voor je bericht! alleen ik denk dat mijn uitlaat niet goed zit op mijn cilinder.Ik kan je een richtlijn geven, wat ik uit mijn ervaring grofweg kan geven om te proberen.
Als je een zip 2000 hebt:
std variateur: Tussen de 5,5 a 6,0 gram
drukveer: malossi groen of paars. begin eerst met groen voordat je de zwaardere paarse drukveer erin doet.
trekveren: Door je std sito plus kan je slappere trekveren erin zetten omdat je bij lage toeren al snel je topvermogen bereikt. Maar dit is wat je zelf ook fijn vindt!
V-snaar: controleer of je v-snaar niet meer als 1mm is versleten. zo ja, kan het je prestaties en afstelling van je overbrenging beinvloeden.
als je bougie koffiebruin is, heb je de juiste sproeier.
Succes en post wat het resultaat van de richtlijn was. Kunnen we je verder helpen mocht dit niet geholpen hebben.
gr,
-edit- scooter start niet meer!!Als de uitlaat niet goed afdicht op je cilinder zie je erom heen alles onder de olie spetters zitten 9 van de 10 keer.
Kijk maar even of je de uitlaat goed gemonteerd krijg. Vergeet niet de uitlaatpakking tussen de bocht en de uitlaat te controleren of die niet lek is.
gr,
groen????? ik zou beginnen met wit ik rij persoonlijk met een 70cc athena racing een een shot en paars is zelfs dan nog aan de zware kantIk kan je een richtlijn geven, wat ik uit mijn ervaring grofweg kan geven om te proberen.
Als je een zip 2000 hebt:
std variateur: Tussen de 5,5 a 6,0 gram
drukveer: malossi groen of paars. begin eerst met groen voordat je de zwaardere paarse drukveer erin doet.
trekveren: Door je std sito plus kan je slappere trekveren erin zetten omdat je bij lage toeren al snel je topvermogen bereikt. Maar dit is wat je zelf ook fijn vindt!
V-snaar: controleer of je v-snaar niet meer als 1mm is versleten. zo ja, kan het je prestaties en afstelling van je overbrenging beinvloeden.
als je bougie koffiebruin is, heb je de juiste sproeier.
Succes en post wat het resultaat van de richtlijn was. Kunnen we je verder helpen mocht dit niet geholpen hebben.
gr,
mijn scooter start niet eensgroen????? ik zou beginnen met wit ik rij persoonlijk met een 70cc athena racing een een shot en paars is zelfs dan nog aan de zware kant
ja dan mieter er eens een nieuwe bougie in?! doe gewoon eens watmijn scooter start niet eens
heeft vonk
heeft compressie
maar bougie blijft droog
vlotter zit vol
wat doen eens wat?ja dan mieter er eens een nieuwe bougie in?! doe gewoon eens wat
Start ie we met remreiniger?wat doen eens wat?
ganse dag bezig tyfus scooter gaat gewoon niet aan :/
sproeier ook al grotere gemonteerd en nieuw bougie inderdaad maar doet niks
Wat heb je dan allemaal al gedaan?ganse dag bezig -edit- scooter gaat gewoon niet aan :/
start weer met oude carb en kleinere sproeier met deo en huppa hij ging yesss eindelijkWat heb je dan allemaal al gedaan?