50 met 70evo

churchester

EVO Racer
ik heb net een gilardoni 50 met een evo 70 uitlaat gemonteerd en het loopt nog goed!!
Ook beter als een nrx, ik dacht dit gaat niet goed maar hij loopt perfect.
en een yasuni r deed het ook goed maar die evo beter wie weet hoe dit kan of is dit normaal ??

Advertisement - register to remove this

ligt waarschijnlijk aan de toeren en waar het vermogen wordt afgegeven (best normaal, ja)... Maar wat bedoel je met beter? toeren? voelt het alsof je meer vermogen hebt?

Remco

nee... dat klopt dus niet... nrx en yasuni, mwah, zo ongeveer (yasuni meer als nrx)... Maar die evo is niet zo gemaakt, de expansie is zo gemaakt dat het geschikt is voor bepaalde toeren en vermogens beginnend bij, om zo te zeggen, matige 50cc's (zoals bij jou) en op lopend tot redelijk brute 70cc's...

Remco

Runner is de man meestal
wel, maar bedoel je dat de uitlaat dan weer een belemmering kan worden?

ja

en ik had nog een vraag wat kan ik nog meer dan aan de scooter zonder grote bedragen uittegeven.
setup: gilardoni 50
evo 70 uitlaat
12mm (komt al een 17.5 op)
en polini vario

waar zou ik echt een verbetering mee voelen denken jullie??

eehhhmm ik heb net veeeeeeeeel geld aan me andere aerox uitgegeven zeg maar iets maar het liefst hoor ik iets van iemand waar ik een stuk beter mee zal gaan rijden voor niet al te veel geld

(ik heb ook nog niet echt veel ervaring met 50 snel)

ja die poulies daar zou ik blij mee zijn heeft iemand misschien nog iets liggen :W
en aan vertanding kan ik ook nog komen maar ik trek wel best snel maar moet niet echt langzamer gaan worden het is een 508P

vertanding zou ik niks aan veranderen zolang je nog geen auto wielies maakt.misscien een andere vario?weet niet wat voor polini je hebt.

(ik wil wel een keer deze aerox zien. ik rij met 70gila en shot)

Originally posted by churchester
ik trek wel best snel maar moet niet echt langzamer gaan worden het is een 508P

Wat wil je daarmee zeggen, dat je met een 50 niet hard kan trekken en helemaal niet met andere vertanding? Misschien niet zo hard als een goeie 70, maar het kan toch nog behoorlijk hard op trekken mits goed afgesteld (en evt. aangepast ;) )

remco

Back