4takt zip blok onder 2takt zip ombouwen

Mano04332

New Member
Ik wil graag mijn zip 2takt ombouwen met een 4takt blok eronder ik vraag me af of de politie er geen problemen van maakt omdat op mijn papieren 2takt blok staat geschreven iemand advies ??
 
Advertisement - register to remove this

Zou je problemen mee kunnen krijgen inderdaad, Je moet eigenlijk weer laten herkeuren bij het RDW. Waarom wil je dit eigenlijk doen meestal is het altijd andersom Van 4t naar 2t?
 
De politie kan, als ze er achter komen, een wok-status op je scooter zetten.
De scooter is immers niet meer origineel zoals die uit de fabriek komt.
Ook kloppen de gegevens niet meer die op het kentekenbewijs staan.
Je bent hiermee in overtreding en kan een boete verwachten.
 
Jaa maar mijn 2takt is helemaal droog gelopen en heb goekoop 4ttakt blok kunne kopen maar heb met de verzekering gebelt en hun zeggen is geen enkel probleem als je maar niet harder als toegelaten snelheid gaat
 
Ik wil precies het zelfde doen en heb al een 4takt blok en een 4takt kabelboom enzo. Weet alleen niet waar alles van de kabelboom moet komen. Heb jij mishcien tips?
 
Heb jij mishcien tips?
Ts is twee dagen na zijn vraag voor het laatst op dit forum geweest, ik denk niet dat je nog en antwoord kunt verwachten.

Je vraag is vrij algemeen maar om je toch een tip mee te geven, leg de elektrische schema's van beide scooters naast elkaar.
 
Ts is twee dagen na zijn vraag voor het laatst op dit forum geweest, ik denk niet dat je nog en antwoord kunt verwachten.

Je vraag is vrij algemeen maar om je toch een tip mee te geven, leg de elektrische schema's van beide scooters naast elkaar.
Hij kan zich de moeite besparen, past niet namelijk. Althans niet zonder het nodige slijp en las werk.

Mag trouwens hopen dat je bij de 4takt kabelboom gewoon een labeltje eraan hebt geplakt wat waar van af komt?
 
Het pas sowieso zonder slijp en las werk want r komt ook een 4 takt blok onder vandaan.
Nee heb geen labeltje op geplakt een vriend van mij heb het blok eronder vandaan gehaald dusja.
 
Nee dat past niet, maargoed jij zal.het wel beter weten. Als.begrijpend lezen al te veel gevraagd is... in het begin word toch gevraagd of een 4takt blok onder een 2takt frame past...
 
Back
Top