4takt schakelbrommer

Brommer1234

New Member
Hoi,

Ik zit te denken om iets snels te halen dit voorjaar, echter weet ik nog niet precies wat. Ik vind zelf bijvoorbeeld een derbi drd vet, met bijvoorbeeld een 80cc. Echter valt dit qua geluid erg op ( heb vaak op een 86cc gereden). Ik zag een filmpje voorbij komen van een 4takt, orion rx 50 met een 125cc. Dit vind ik wel vet, echter vroeg ik me af of er geen betere 4takt schakels zijn met bijvoorbeeld 125 (op brom) ?

Ik zag er trouwens ook eentje met een honda blok, dit lijkt me dan alweer stukken beter. Dus ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met 4takt schakels?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb sinds een paar weken een agm caferacer. Ben van plan dit:https://www.brinkmotoren.nl/motorblokken_dirtbike_atv/dirtbike_Quad_atv/569 blok eronder te zetten. Zou plug and play moeten zijn

Is nog best betaalbaar ook. Ben schat ik rond de 1200 euro totaal kwijt als ik dat blok onder de brommer geknutseld en afgesteld heb (en dat is nog een redelijk ruime schatting)

Vindt een caferacer ook veel mooier als een cross brommer
 
Ik heb sinds een paar weken een agm caferacer. Ben van plan dit:https://www.brinkmotoren.nl/motorblokken_dirtbike_atv/dirtbike_Quad_atv/569 blok eronder te zetten. Zou plug and play moeten zijn

Is nog best betaalbaar ook. Ben schat ik rond de 1200 euro totaal kwijt als ik dat blok onder de brommer geknutseld en afgesteld heb (en dat is nog een redelijk ruime schatting)

Vindt een caferacer ook veel mooier als een cross brommer
Dat is wel vet ja! Heb je toevallig social media? Ben benieuwd of dat beetje snel is!
 
Heb wel een insta account, maar staat niks op. Momenteel zit t 50cc blok er nog onder. Heb de komende maand nog niet echt tijd, dus duurt nog wel even voordat hij eronder komt.
 
Hij trekt niet super snel op. Langzamer dan een 50cc 4t scooter (kan ook door mn schakelen komen natuurlijk) Heb hem 2e hands gekocht en behalve onderhoud niks aan veranderd. Loopt nu 60 a 65 schat ik, heb nog geen meting gedaan. Ga ik misschien dit weekend doen
 
er zijn trouwens op yt wel wat videos te vinden als je ''lifan 125cc'' intikt. Het optrekken en de topsnelheid ligt natuurlijk heel erg aan de tandwielverhouding en de rest van je setup
 
Back
Top