4takt kisbee verder opvoeren 50cc

scooterprutsers

New Member
Ik heb een peugeot kisbee die ik heb opgevoerd door de cartersendor te verwijderen en de draad op 12 volt aan te sluiten, hij loopt nu ongeveer 62km.

Ik wil hem het liefts 80 laten lopen.
Hoe kan ik dit doen zonder de cilinderinhoud te vergroten?
Ik heb al op internet gezoch maar ik kan niet vinden hoe dit moet. Het lijkt wel onmogelijk en ik snap niet waarom dit zo moeilijk is bij 4 takt. Ik rij lange afstanden naar mijn werk.
 
Advertisement - register to remove this

Dan is het juist zaak de boel zo origineel mogelijk te houden anders wordt het binnen de kortste keren lopen.
Maar het is toch juist dat ze ontgrensd origineel lopen? Hier in Nederland wordt het vervolgens aangepast om zachter te rijden. Maar bv in Frankrijk rijden die dingen toch origineel ontgrensd dus dan zou het geen kwaad kunnen?
 
@Marwan, ontgrensd is wat anders dan opvoeren.

TS wil hem naar 80 kmpu dit is niet meer ontgrensd mijns inziens.
Ontgrensd loopt zijn scooter 62 kmpu.

Maar bv in Frankrijk rijden die dingen toch origineel ontgrensd
Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar ook in Frankrijk is de maximale snelheid voor brommers 45 kmpu!
 
@Marwan, ontgrensd is wat anders dan opvoeren.

TS wil hem naar 80 kmpu dit is niet meer ontgrensd mijns inziens.
Ontgrensd loopt zijn scooter 62 kmpu.


Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar ook in Frankrijk is de maximale snelheid voor brommers 45 kmpu!
Excuus ik verwar het met de motorfietsen daar, al lijken sommigen verdacht bee op de normale fietsen die wij kennen.
 
Back
Top