Dat is wel het beste vergeet ook niet je sproeierOk bedankt, ik koop ze gewoon beide en dan zie ik wel welke het beste is.
Ik ben van plan een 78 te pakken.Dat is wel het beste vergeet ook niet je sproeier
ik heb nu een zip 2t 70cc maar met mijn oude 4t 2v 50cc deed ik 7,5 in combinatie met de malossi multivario. als je die multivario niet heb adviseer ik 6,5 grams5,5 en 5,7 is zonde van je geld. Dat verschil is veel te klein, merk je vrij winig van. Kan je beter 5,5 en 6gr bestellen, kan je altijd nog mengen
Voor de meeste is dat het beste ja. Maar er zijn ook mensen die 6,1 of 6,5 gebruiken met multivar. Dus met originele zou 6 of misschien zelfs 5,5 niet onmogelijk moeten zijnik heb nu een zip 2t 70cc maar met mijn oude 4t 2v 50cc deed ik 7,5 in combinatie met de malossi multivario. als je die multivario niet heb adviseer ik 6,5 grams
Ik heb nu de 5.5gram besteld, misschien stap ik later over naar een malossi multivar. Dit is voor mij nog allemaal nieuw, maar ben aan het lerenVoor de meeste is dat het beste ja. Maar er zijn ook mensen die 6,1 of 6,5 gebruiken met multivar. Dus met originele zou 6 of misschien zelfs 5,5 niet onmogelijk moeten zijn
het is haast niets wat het je oplevert wil je nu echt snel haal een 2t ik was zo klaar met 4t op een gegevenmoment.Ik heb nu de 5.5gram besteld, misschien stap ik later over naar een malossi multivar. Dit is voor mij nog allemaal nieuw, maar ben aan het leren![]()
Ik ben dat ook aan het overwegen, maar heb mijn brommer nog maar 2 maandenhet is haast niets wat het je oplevert wil je nu echt snel haal een 2t ik was zo klaar met 4t op een gegevenmoment.
een 80cc bedoel je denk ik, en dan alsnog bereik je niet het zelfde als een 70cc op 2tIk ben dat ook aan het overwegen, maar heb mijn brommer nog maar 2 maanden
Post automatically merged:
Ik kan er ook altijd een 70cc inzetten
Levert je wel aardig wat trekkracht op. Snelheid dan weer niet.een 80cc bedoel je denk ik, en dan alsnog bereik je niet het zelfde als een 70cc op 2t
Welkom bij de club ik rij nu piaggio zip 2000 brom 70cc drIk ga nu een 2t projectje kopen![]()
Ik ga zo een 98 zip brom kopen, heb een heel goede prijsWelkom bij de club ik rij nu piaggio zip 2000 brom 70cc dr