4t iget management lapje brand

Ik heb een probleempje met mijn iget... mijn management lampje blijft branden... wat er gebeurde ... ik wilde gisteren bij mn vriendin wegrijden alleen toen starte die niet... ik hoorde mn brandstof injector geluid ook niet... na even stil te staan en een beetje lings en rechts aan dingen zitten te fruneken starte hij weer.. toen ging het lampje na de pomp gewoon uit... die dag daarna ben ik naar mijn werk gegaan en er was niks aan de hand... toen ik uit mn werk mn broer ging ophalen en ik hem weer starte bleef mn lampje branden de (management lamp) en na paar x starte thuis ging ik eten en na het eten probeerde ik hem aantezetten maar toen deed niks het... alleen mn licht... daarna weer overal aan gevoeld links rechts ging hij in eens weer aan maar het lampje blijft branden..... mn olie is gwn op pijl en verder heb ik geen enige idee hoe of wat ... zou fijn zijn als iemand met ervaring mij met een reactie wil helepn
Post automatically merged:

Laat Maar hij ging random naar kwartier weer startem weer uit heel gek maarja het werk weer
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top