4scoot IGET

Nebbie813

New Member
Ik heb een Piaggio zip 4t IGET 3v en wil daar een andere uitlaat opzetten. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is dat ik de voorbocht van een IGET akra erop zet aangezien ik de lambdasonde daarop kan aansluiten (en de meegeleverde voorbocht van 4scoot niet) en dan de demper van 4scoot erop zet. Weet iemand of dit ook daadwerkelijk zal passen?
 
Advertisement - register to remove this

Als iets custom is, is het nooit zeker dat het past.
Maar weet iemand dan op z'n minst de afmetingen van die voorbocht en de demper. Want dat kan ik nergens dus vinden.
Post automatically merged:

Als iets custom is, is het nooit zeker dat het past.
Het is verder wel mogelijk toch om verschillende onderdelen te gebruiken van andere fabrikanten als het past?
 
Er zijn maar weinig mensen die zo`n custom voorbocht erop zetten.. Laat staan ook de demper nog erbij monteren.

Anders leg je je vragen even neer bij de verkopende partij.. Wellicht zijn ze bereid om je hiermee mee verder te helpen.
 
nee past niet. Als je naar de voorbochten kijkt zie je direct al waarom. Je kan er wel een akrapovic stijl demper van aliexpress op zetten, klinkt ook al een stuk beter.

Wat je ook kan laten doen is door een metaalbedrijf een moer voor de lambda sone op de 4scoot voorbocht laten lassen. Is waarschijnlijk nog een stuk goedkoper als die akra voorbocht ook. Want de flens van een iget was volgens mij wel hetzelfde als een 2v?
 
Back
Top