4 takt scooter valt uit tijdens rijden en start enkel op zijn standaard.

Mathias Mairie

New Member
Beste lezerrr,
Ik was vannochtend onderweg naar mijn werk met mijn Peugeot Speedfight 4 AC euro 3 , bouwjaar 2016.
Plotseling viel de motor uit en starten de scooter alleen nog maar op zijn standaard.
Op de standaard kon ik wel gewoon even veel touren maken als normaal.
Zodra ik hem van de standaard haalde viel hij uit.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
groetjesss,
Mathias
 
Advertisement - register to remove this

Beste lezerrr,
Ik was vannochtend onderweg naar mijn werk met mijn Peugeot Speedfight 4 AC euro 3 , bouwjaar 2016.
Plotseling viel de motor uit en starten de scooter alleen nog maar op zijn standaard.
Op de standaard kon ik wel gewoon even veel touren maken als normaal.
Zodra ik hem van de standaard haalde viel hij uit.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
groetjesss,
Mathias
De zijstandaard?
Rijd die wel met die standaard open.
 
Ik heb hetzelfde probleem, ben je er al achter wat het is geweest? Ik zoek ook naar dit probleem namelijk.

Bij mij rijd hij eerst wel en dan valt hij uit. Bwaaaaap geluid. Daarna start hij wel weer op de bokstandaard en kan ik weer rijden. Maar ik moet wel de achterrem inhouden om hem van de bokstandaard af te halen want anders valt hij gelijk uit als ik dit niet doe.
Post automatically merged:

Ik heb hetzelfde probleem, ben je er al achter wat het is geweest? Ik zoek ook naar dit probleem namelijk.

Bij mij rijd hij eerst wel en dan valt hij uit. Bwaaaaap geluid. Daarna start hij wel weer op de bokstandaard en kan ik weer rijden. Maar ik moet wel de achterrem inhouden om hem van de bokstandaard af te halen want anders valt hij gelijk uit als ik dit niet doe.
 
Last edited:
Back
Top