S Sait New Member 26 March 2021 #1 Hallo, Ik heb n quad binnen gekregen die start wel(soms wel soms niet) maar als k gas geef valt die soms uit en soms blijft die aan en maakt die touren maar rijden doet die niet. Wat kan het zijn? Iemand enige ideeën?
Hallo, Ik heb n quad binnen gekregen die start wel(soms wel soms niet) maar als k gas geef valt die soms uit en soms blijft die aan en maakt die touren maar rijden doet die niet. Wat kan het zijn? Iemand enige ideeën?
it's_A_Lex Don't blame the messenger 26 March 2021 #2 Een nieuwe (link van site vermelden)? of een tweede hands (merk en bouwjaar vermelden)? Upvote 0 Downvote
S Sait New Member 26 March 2021 #3 it's_A_Lex said: Een nieuwe (link van site vermelden)? of een tweede hands (merk en bouwjaar vermelden)? Click to expand... 2de hands, merk en bouwjaar onbekend maar is een oude Chineze quad Upvote 0 Downvote
it's_A_Lex said: Een nieuwe (link van site vermelden)? of een tweede hands (merk en bouwjaar vermelden)? Click to expand... 2de hands, merk en bouwjaar onbekend maar is een oude Chineze quad
it's_A_Lex Don't blame the messenger 26 March 2021 #4 dan zou ik beginnen met het schoonmaken van de carb en kijken hoe het luchtfilter eraan toe is Upvote 0 Downvote