4-takt Kymco agility 50cc / Revolver uitlaat

Status
Not open for further replies.

Leefjuh

Well-Known Member
heey,,

onder mijn kymco heb ik een revolver uitlaat laten lassen..
maar nu een vraag of die revolver uitlaat ook een prop heeft.. ?
zoja, waar zit die en hoe kan ik die eruit halen of eruit laten halen.
en heeft het zin om een 70cc eronder te zetten ?
hoe hard zal die dan lopen ?
of zal mijn kymco dan nog niet sneller lopen..
hij gaat nu 55 km/h op de teller..
- vario is eruit..
- cdi electrisch aan gepast.

Ik hoop dat iemand hierop een antwoord heeft..

Mvg,
Leefjuh 8)
 
Advertisement - register to remove this

een 4t is geen 2t. Dus een andere uitlaat heeft weinig tot geen zin. Die uitlaat omlassen zal dan ook alleen maar om de looks te doen zijn. Voor de rest staat er een FAQ over 4 takt hier op het forum met wat info over je vragen ;)
 
een 4t is geen 2t. Dus een andere uitlaat heeft weinig tot geen zin. Die uitlaat omlassen zal dan ook alleen maar om de looks te doen zijn. Voor de rest staat er een FAQ over 4 takt hier op het forum met wat info over je vragen ;)

Die uitlaat zit er al onder klinkt iets zwaarder en is echt looks :p
maar in die uitlaat zit daar standaard een prop in ?
het is een 2t uitlaat.
 
dat zou maar zo kunnen , kun je toch even kijken ;)

maar het is niet gezegd dat het beter word als je die er zomaar uit trekt.
 
goedenavond,

ikzelf heb een agility 50.
andere uitlaat heeft absoluut GEEN zin!
een agi heeft een 4-t, zelfde als een auto motor alleen dan 1 cilinder. een andere uitlaat werkt bij een auto wel, maar die heeft dan ook stuk meer Kw/Pk/cc
de mijne gaat 80 autoteller.
- grotere boring
- ontrensde cdi voor hogere toeren
- ring op variateurstelsel (vaste varioring) eraf geslepen
- andere rolletjes
- grotere sproeier

mis heb je er wat aan, houd er wel rekening mee dat je m op rollerbank mis kwijt bent en er geen goede begrenzers voor 4-t zijn. je hoort de laatste tijd veel over de 'euro-begrenzer' maar net zoals deze en hele vele andere slopen direct je ontsteking.

Gr, Brian
 
Last edited:
goedenavond,

ikzelf heb een agility 50.
andere uitlaat heeft absoluut GEEN zin!
een agi heeft een 4-t, zelfde als een auto motor alleen dan 1 cilinder. een andere uitlaat werkt bij een auto wel, maar die heeft dan ook stuk meer Kw/Pk/cc
de mijne gaat 80 autoteller.
- grotere boring
- ontrensde cdi voor hogere toeren
- ring op variateurstelsel (vaste varioring) eraf geslepen
- andere rolletjes
- grotere sproeier

mis heb je er wat aan, houd er wel rekening mee dat je m op rollerbank mis kwijt bent en er geen goede begrenzers voor 4-t zijn. je hoort de laatste tijd veel over de 'euro-begrenzer' maar net zoals deze en hele vele andere slopen direct je ontsteking.

Gr, Brian

ik ga er deze week 70cc onderzetten en rolletjes vervangen..
dan moet hij ong. 75 km/h lopen..
want rollerbank is max. 30 km/h overschrijding.. alleen een boete :)

maar toch bedankt voor jullie reacties..
 
ik ga er deze week 70cc onderzetten en rolletjes vervangen..
dan moet hij ong. 75 km/h lopen..
want rollerbank is max. 30 km/h overschrijding.. alleen een boete :)

maar toch bedankt voor jullie reacties..



maar je rijd op meer dan 50cc, dat zien ze toch als motor? krijg je daar dan ook geen boete voor?
 
ze zullen egt niet gelijk naar je cilinder kijken, maar 50cc en hoger is motor idd.
en je kan geen 70cc onder een 4takt scooter zetten je hebt voor 4takt alleen 80cc.
veel suc6 verder ciao
 
de zogenaamde 80cc cilinders voor kymco 4 takt(oa ncy)is in werkelijkheid 72 cc.
ik rij zelf agility met de ncy 80cc en de overdrive vario van ncy.
de sproeier vergroot naar 82,en 7 grams rollen met de originele uitlaat.
cdi begrenst.
als je meer info wil,moet je even op de site van revolution 70 kijken.
 
Last edited:
Kymco Agility

Er is voor Kymco Agility niet alleen
80cc cilinder hoor je hebt ook ander
zoals

63cc/72cc/80cc
dus maar ook al verander je de cilinder
je scooter gaat niet harder rijden ook
al is die groter dan moet je ook nog een grotere race
Carburateur hallen zo dat die meer lucht en meer benzine
krijgt dan heeft het wel zin om een grotere cilinder te kopen
en als je de variobus veranderd met een glade variobus
dan is de top 70 kilometer per uur
alleen hij trekt dan wel langzamer op
dus het beste is gewoon een grotere
Cilinder met een grotere Carb om hem goed
en harder te laten lopen
en natuurlijk de rollertjes en dergelijke verandern
zo als de trek veren en noem maar op

Ps. Voor meer vragen over Scooter of Brommers
kun je altijd een mailtje sturen en daar antwoord ik zo snel mogelijk op !!!!:)

Youssef_ouled@live.nl
 
Denk dat de topicstarter er inmiddels wel uit is, daarom gaat hier een slotje op om verdere verlaatte reacties te voorkomen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top