4 takt—> 2 takt

Advertisement - register to remove this

Misschien moet je is bij het begin beginnen!
Normaliter past er helemaal niks voor wat betreft een wissel van blok, subframe en kabelboom plus CDI, stator e.d.!
 
Misschien moet je is bij het begin beginnen!
Normaliter past er helemaal niks voor wat betreft een wissel van blok, subframe en kabelboom plus CDI, stator e.d.!
Oke dus ik heb een piaggio zip 4 takt.. ik had een 70 cc gestoken en alles ging 2 weken goed tot ik oppeens een knal hoorde en men blok ontploft is.. dus ik heb vandaag men 4 takt blok los gehaald en ik wou weten of het mogelijk was om een 2 takt blok te steken en of ik daarvoor nog andere dingen nodig heb zoals een 2takt kabelboom, cdi etc..
 
Sowieso heb je een 2t subframe nodig, dan zul je je kabelboom moeten aanpassen zodat je je nieuwe ontsteking ook daadwerkelijk aan de praat krijgt. Denk dat het vooral een vallen en opstaan proces is. Succes
 
Gezien de tijd en kosten die je gaat maken, waarom haal je niet gewoon weer een 4 takt blok? Waarom wil je nu naar een 2 takt blok?
 
Als je het doet, monteer dan gelijk een kabelboom van een zip 2t, dat scheelt een hoop rottigheid...
bedankt voor de info!
Post automatically merged:

Gezien de tijd en kosten die je gaat maken, waarom haal je niet gewoon weer een 4 takt blok? Waarom wil je nu naar een 2 takt blok?
ik heb al zitten kijken voor een 4 takt blok maar de meeste mensen die 1 verkopen wonen heel ver van mij... en aangezien je een 2 takt blok sneller kan laten lopen ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit.. ik ben nog volop opzoek naar een blokje voor men zip..
 
Back
Top