3x rollerbank inbeslag namen!!!!

ukiepucki

Draakipower
Mannetjes bij mij op school, zeggen, dat als je 3x op de rollerbank bent geweest, dat je scootertje in beslag word genomen.

Volgens mij is dit bullshit,
 
Advertisement - register to remove this

Vernomen van men rijinstructeur:

Nooit meer scoot(onderdelen) kwijt, maar in plaats hiervan komt er een soort van standaard beote van 500 pieken voor 2kw+ scootz.

Dit zou zijn om dat de wouten er veel tijd in staken om parts van scoots af te slopen, en dat het geen effect had om dat alle gozers toch wel weer na een week weer opgevoerd rondreden.
 
Lijkt mij sterk hoor....
Niks is zo klote dan als je scooter op de woutenkiet staat terwijl ze er onvoorzichtig al je netjes onderhouden spulletjes AFMOLLEN en dan kijg je een maandje of 7 later nog eens 300,- piek boete!
Het zou wel beter zijn, schijt mij die 500,- piek nou... Het is idd wel zo ja. Toen ik mijn scooter moest komen ophalen stonden er nog zo'n 20 ofzo. Ga na... bij 20 scooters iig geval een uitlaat ofzo eraf rammen. Vandaar dat ze me vario hebben laten zitten
biggrin.gif
biggrin.gif

Nogmaals -> lijkt me sterk maar 't zou kunnen

Mzzl
 
maar waarom is de scoot van een vriend van me vorige week dan in beslag genomen omdat ze z'n uitlaat enzo er gaan afslopen en van meer lui? volgens mij doen ze dat gewoon hoor tenminste hier wel maar lijkt me sterk dat 't ergens anders niet zo is
 
Back
Top