Aangeboden 33pk minarelli motorblok

Status
Not open for further replies.
zoals de titel zegt, verkoop ik bij deze een 32/33 pk Minarelli lang motorblok, sd. Dit vermogen is behaald met een 34mm. bij aanschaf van dit blok, zit service en begeleiding bij. Ik zoek dus een serieus geïnteresseerde. Eventueel ben ik bereid om MIJN lachgaskit hier op te monteren om zo volgend jaar een nr.1 sprinter te kunnen bouwen

het motorblok bestaat uit een Mina carter met daartussen crossmotor carters, idem aan het 35 pk motorblok wat cnc gemaakt is (HT sprinter)

Iedereen weet, wat het andere motorblok doet en dit blok is idem aan dat blok, enkel de 2e keus onderdelen, vandaar dat het ipv 35 pk: 32/33 pk geeft

Je krijgt:
- Minarelli lang sd carter met daartussen professioneel gebouwde crosscarters
- de crosscarters zijn tevens getuned,
- krukas mb8, vermaakt, zodat er een vario op kan
- cilinder Yamaha YZ85, opgeboord en getuned. voorzien van een nette Bigbore zuiger, grootte '0'
- de hart op hart afstand van de krukas en de uitgaande koppelingsas is gelijk aan een runner gemaakt. Dit om de bekende slip van mina tegen te gaan
- membraan, Honda CR85, getuned
- spruitstuk zelfgemaakt en recht/kort voor het meeste topvermogen.
- PST uitlaat, wat speciaal voor dit blok gemaakt is en waar het mee getest is op de bank. je krijgt dus niet een andere, maar exact die!

de vertanding ontbreekt, en kan dus worden voorzien van de standaard vertandingen van Minarelli.

VRAAGPRIJS €1800,-

doe een goed bod en ben je serieus kan er wat van de prijs af
eventueel kan er over de resterende onderdelen worden gesproken;
- carburateur 28mm getunede keihin/Mikuni TM 34/36 SS
los 140/170/220, bij aankoop van dit blok 120/150/190
- ontsteking Ignitech los 275, bij aankoop van dit blok €190
- Polini overrange los 175, bij aankoop van dit blok €150

ook inruil van een stage6 racer blok is mogelijk MET bijbetaling van jou zijde.

mvg heiko
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top