This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

3 September Brommersprint Genemuiden

Misschien een domme vraag, maar hoe weet de organisatie waar de formulieren naartoe moeten worden gestuurd??
Kan me namelijk niet meer herinneren dat ik adres heb moeten geven, alleen naam en woonplaats:S
 
bankje_aerox said:
Misschien een domme vraag, maar hoe weet de organisatie waar de formulieren naartoe moeten worden gestuurd??
Kan me namelijk niet meer herinneren dat ik adres heb moeten geven, alleen naam en woonplaats:S

Als het goed is heb je ook je adres opgeschreven. Deze mensen krijgen dus als eerste een brief met inschrijfformulier 2005. Aantal dagen daarna is voor iedereen het inschrijfformulier te downloaden op www.brommersprint-genemuiden.nl.

Greetz KJ
 
C4rN said:
Wordt voor de scooters onder ons, die mee willen doen voor de eerste x, een erg kleine kans op een plekje.....

Valt waarschijnlijk wel meer hoor, de scooterklasse krijgt ook wel genoeg plaatsen. Maar deze klasse zal waarschijnlijk wel als eerste vol worden.

Greetz KJ
 
Brommersprint said:
Deze mensen krijgen dus als eerste een brief met inschrijfformulier 2005. Aantal dagen daarna is voor iedereen het inschrijfformulier te downloaden
eigelijk vind ik dit niet kloppen k vind t egt nergens op slaan :S zo creëer je tog geen eerlijke kansen om nieuwe mensen te laten sprinten? dit was met jubbega ook al zo. Stel je hebt 200 man maximaal, je stuurt 200 man van vorig jaar een brief over nieuwe inschrijvingen en 199 willen opnieuw meedoen...dan heeft 1 individu die graag wil sprinten kans om als enige nieuweling nog mee te doen, en de rest heeft pech ik vind gwoon wie t eerst komt wie t eerst maalt en niet een selectief groepje mensen de 1e kans geven iedereen gelijke kansen!!
 
dan gaat het zoals bij jubbega
dan zit het zo vol en dan de rijders van vorig jaar kunne bvb ditkeer niet meedoen
ik deed vorig jaar ook mee en daarom zou ik het minder leuk vinden als ineens allemaal nieuwelingen alle plekken innemen terwijl ik ook ditjaar weer mee wil doen
en vooral de mensen van de schakel klasses en zelfbouw klasses hebben hier baat bij want door de toename aan sprinters op scooters is groot geworden en dan zouden die mensen dus bijna geen kans maken om deel te nemen aan de sprints
 
ben ik t niet mee eens ex-tegenstander
 
jij mischien niet omdat je vorig jaar niet meegedaan hebt en dus niet van te voren een aanmeldings formulier krijgt
 
Gelukkig zijn ze in genemuiden hun verstand nog niet verloren. Ik doe in Jubbega al sinds 1998 mee en kreeg een brief thuisgestuurd dat ik niet mee mag doen. Ik ben dan ook van mening dat mensen met zo'n historie voorrang horen te krijgen.
 
OST-Puch said:
Gelukkig zijn ze in genemuiden hun verstand nog niet verloren. Ik doe in Jubbega al sinds 1998 mee en kreeg een brief thuisgestuurd dat ik niet mee mag doen. Ik ben dan ook van mening dat mensen met zo'n historie voorrang horen te krijgen.
Ik ben er deels mee eens. Ik doe ook al een paar jaar mee @ Jubbega. Ik vind dat de snelle jongens zoiezo mee moeten doen. De 'plezier-rijders' mogen van mij wel plaats maken voor de nieuwe generatie SNELLE jongens. Zeer verstandig van de heren in Genemuiden vind ik dat zij de schakels/automaten niet vergeten. Ik zelf kom altijd al uit in de schakel klassen. Laat het geen 100% scooter gebeuren worden!
 

Amen!!
 
OST-Puch said:
Gelukkig zijn ze in genemuiden hun verstand nog niet verloren. Ik doe in Jubbega al sinds 1998 mee en kreeg een brief thuisgestuurd dat ik niet mee mag doen. Ik ben dan ook van mening dat mensen met zo'n historie voorrang horen te krijgen.


Volgend jaar Jubbega is het weer anders, iig net zoals vroeger (heb ik gehoord). Max 50 scooters. Dit geld voor beide scooterklassen, dus 25 stnd sooters en 25 extreem scooters. Goeie regel vind ik, op deze manier wordt het weer een beetje een BROMMER-sprint en geen scooter-sprint. Er zijn zoveel mensen die dit jaar niet mee mogen doen omdat alles vol zit, dat is echt niet normaal meer.
 

Dit zal in Genemuiden dus al dit jaar gebeuren. De scooter-klasses zullen waarschijnlijk wel groter worden dan 50 scooters (50 is wel erg klein). De schakel/automaten/pro-stock klasses zullen zo groot worden gemaakt dat vrijwel iedereen in deze klasse kan deelnemen (uitgaande van deelnemersaantallen vorige jaren)

Om nog even terug te komen op het inschrijfverhaal......Wij geven deelnemers van voorgaande jaren gewoon een paar dagen voorsprong, als waardering voor het deelnemen in de voorgaande jaren. Helaas wordt hierdoor de kans voor nieuwkomers iets kleiner, maar wanneer je dan toch deelnemer wordt ben je waarschijnlijk blij met deze regeling.
 
Arnie said:
Als die regeling doorgaat zal er een leuke handel plaats vinden in startplaatsen.

haha.....zou kunnen...Maar als we de inschrijfformulieren die we een aantal dagen eerder versturen nu persoonsgebonden maken?
 
Is aardig tijdrovend.
En er is naar mijn weten nog nooit naar gevraagd, maar ja misschien wel de enige oplossing om het tegen te gaan.
 
Brommersprint said:
haha.....zou kunnen...Maar als we de inschrijfformulieren die we een aantal dagen eerder versturen nu persoonsgebonden maken?

Ik maak meestal meerdere brommers klaar, en zie later wel wie erop gaat rijden, dus dat kan per jaar verschillen.

Maar dan werkt het dus niet echt om het persoonsgebonden te maken.....
 
ABT said:
Ik maak meestal meerdere brommers klaar, en zie later wel wie erop gaat rijden, dus dat kan per jaar verschillen.

Maar dan werkt het dus niet echt om het persoonsgebonden te maken.....

Tja, dat zou dan idd een probleem kunnen zijn.....we laten nog wel weten hoe we dat gaan doen. Maar dat komt vast en zeker voor elkaar.