3 Juni SBO Race Amsterdam..

Net effe naar amsterdan gebeld en als je wilt gaan trianen volgende week mandaag dan moet je minmaal met 10 man zijn zij die man nu is mij vraag klopt dat
 
Nou, dan maken we snel effe een lijstje; denk dat er wel 10 man evt. zouden willen trainen.

Ik ben iig wel van plan 2e Pinksterdag (maandag as dus) daar effe te gaan trainen.

Wie nog meer?

Mzzls
 
Ik kom ook wel ff langs...

Het zou btw wel erg logisch zijn als er dan daar race of iig druk is op 2e pinksterdag :)
 
Ik zal er ook zijn, samen met mitchell. Iemand nog vervoer over om mij mee te nemen met spul. Ik kan een boedelbak huren!
 
ik ben er ook weer dan samen met guzzip was al afgesproken
ben vandaag ook geweest de helle dag was goed te doen en het was lekker droog helaas kwam ik niet onder de 107 wat ik ook deed denk dat me scooter een beetje op is hahaha
 
wat die man zegt is niet helemaal waarr.. als jij daar aan komt met je 40 eurootjes mag je gewoon de baan op elke dag als je dat wilt.. tom en ik zijn er elke maandag

maar ik denk dat we zoiezo wel met 10 man zijn.
 
Als hij zegt dat je met een groepje van 10 man moet komen dan zit het waarschijnlijk zo (heeft hij me een keer uitgelegd) :

Het is die dag dan sowiezo al heel druk met karts, als jij met 2 scootertjes komt mag er niet gereden worden, omdat hij dan maar 80 euro verdient, en hij voor die 80 euro die kart-gasten moet teleurstellen omdat er 2 scootertjes steeds in de weg rijden.

Als jij met 10 man komt, zal hij het af gaan wisselen, half uurtje karts, half uurtje scooters, etc.
 
Ik heb wel zin om te gaan. Of ik de scooter dan weer in orde heb is nog de vraag. Ik ga m'n best doen maar zet me maar niet in het lijstje, anders valt het zo tegen :p
 
voeg mij dan ook maar toe aan de lijst.
was sowieso al van plan om maandag te gaan dus dat komt goed uit.
maar het lijkt mij wel slim om alsnog van te voren te bellen, zodat je het wel zeker weet.
 
Back
Top