2x weg scoot!

Gerard

Well-Known Member
In de regionale krant bij ons (leeuwarder courant) stond een stukje over opgevoerde scooters dat ze die strenger gaan aanpakken ofzo, en er stond dat waarschijnlijk al vanaf 1 mei die regel van 2x te hard, weg scooter ingevoerd wordt! Wie weet nou exact wat er gebeurt en wanneer?

Greetz Gerard
 
Advertisement - register to remove this

als dat erdoor gaat ga ik duz wel ff naar den haag he, gelijk staken voor die K*T 2e fase...................
smile.gif
smile.gif
 
geluk dat ik niet in leeuwarden woon :p

------------------
GRtz RunnerFreak

Runner "Dark Dream" 1997 , ghoonde 50cc, TOP.95 KM/h met originele uitlaat (wel op teller)
 
Staken?!
Protesteren heet dat.

Achja als het in een regionale krant staat zal het nog niet echt zo zijn he.

Als het wordt ingevoerd komt het wel ergens op het tvnieuws...

SvR
 
uhhhhhhh de leeuwarder courant is geen regionale krant er komt nieuws van heeeel nederland in duzzz.

en BTW het kost geld omdat uit tevoeren en dat steken ze liever in belangerijkere zaken.
 
hmzzzz ze zijn dus to0ch ergens goed voor... niet werken betekent uitkering.. wat dus beteknt minder (veel geld kostende) strenge controles voor ons?
smile.gif
smile.gif
 
Originally posted by krizzz:
hmzzzz ze zijn dus to0ch ergens goed voor... niet werken betekent uitkering.. wat dus beteknt minder (veel geld kostende) strenge controles voor ons?
smile.gif
smile.gif

hoezo? die controles leveren alleen maar geld op hoor.
 
He Gerard,
ik weet niet of je scootin' leest maar daarin stond dat dat bericht maar een dreigement was. zo van als NEETelenbos dit zegt wordt iedereen pissed en dan gaat iedereen accoord als ze zegt:Oke we doen het alleen een beetje strenger. Het is dus eigenlijk een truc om de regels zonder tegenstand een beetje strenger te maken en het lijkt of we geluk hebben, maar eigenlijk worden we gewoon genaaid
mad.gif
mad.gif
 
toen ik mijn brommer weer op kon halen begon die aap zo'n verhaaltje van: 'jah, dit is de eerste keer dat we je pakken met teveel vermogen, als we je nog 2 keer hebben krijg je hem niet meer terug.....'
volgens mij gewoon een kwatsverhaal van hier tot ginder, om je bang te maken zodat je je scoot/brommer weer af gaat voeren en dan lekker met 30 tussen de auto's door gaat tuffen, rot op zeg...................
 
Ik kan mn scoot zaterdag weer ophalen, en die politie-aap zei ook al tegen mij dat 'ie de volgende keer door de "gehaktmolen" gaat
smile.gif

Bullshit
 
Ik kan mn scoot zaterdag weer ophalen, en die politie-aap zei ook al tegen mij dat 'ie de volgende keer door de "gehaktmolen" gaat
smile.gif

Bullshit
 
hm aangezien ik in een van de grootste slagerijen van zeeland werk weet ik het een en ander van gahaktmolens en wees maar gerust, daar kan een sf2 niet in
wink.gif


maar als het ingevoerd wordt komt er eerst een maandenlange bangmaakerijcampagne dus als het echt ingevoerd wordt hor je het 10x op een dag, en het is wat net werd gezegd, gewoon opblazerij om ondertussen de boetes omhoog te kunnen schroeven.

het probleem is alleen dat de politie er een eigen willetje op nahoud en gewoon die regel bij hun eigen departement doorvoert ook al is dat niet toegestaan, en ook al protesteer je, je scooter zul je dan alsnog de komende maanden niet terugzien.. kt gewoon dus, maarjah dat zijn we gewend van regelgevend nederland.

mijn advies: gewoon goed opletten, begrenzers gebruiken en weten dat als je opgevoerd rijdt, het gewoon een risico is, daarom kunnen we ook ogre als groot voorbeeld nemen die niet alteveel loopt te zeiken over het inbeslagnemen van zijn spullen maar gewoon nieuwe koopt(onverbeterlijk
biggrin.gif
biggrin.gif
)

greets en mzzls henk

[This message has been edited by speedfreak (edited 21 March 2001).]
 
Back
Top