Dag allemaal,
Mijn naam is Erwin en ik ben nieuw op dit forum.
Na 25 jaar niet gesleuteld te hebben aan brommers (wel auto's) heb ik (40) er nu toch ook aardigheid aan om eens naar brommers te kijken.
Ik heb onlangs 2 stuks Peugeot Vivacity snor gekocht, waar we dan met het gezin een rondje op kunnen door de omgeving.
De varioringen zijn er uit en ze rijden rond de 40. Om precies te zijn, de mijne rijdt 38 en die van mijn vrouw 42.
Dit is mij eigenlijk een doorn in het oog, dat zullen de meeste wel kunnen begrijpen.
Uitlaat (IXIL) er al af gehad op zoek naar een prop en ook bij die van mijn vrouw gekeken (SITO), beide geen prop kunnen ontdekken bij de spruitstuk kant.
Ik zoek nu naar een mogelijkheid om de mijne 5 km harder te laten lopen, echt niet meer, want het moet wel verantwoord blijven. Ik lees van alles over rolletjes en veertjes e.d., maar dat doe je volgens mij pas na het verwijderen van de prop icm afstellen carb.
Wie heeft een tip voor deze leek
Groeten Erwin
Mijn naam is Erwin en ik ben nieuw op dit forum.
Na 25 jaar niet gesleuteld te hebben aan brommers (wel auto's) heb ik (40) er nu toch ook aardigheid aan om eens naar brommers te kijken.
Ik heb onlangs 2 stuks Peugeot Vivacity snor gekocht, waar we dan met het gezin een rondje op kunnen door de omgeving.
De varioringen zijn er uit en ze rijden rond de 40. Om precies te zijn, de mijne rijdt 38 en die van mijn vrouw 42.
Dit is mij eigenlijk een doorn in het oog, dat zullen de meeste wel kunnen begrijpen.
Uitlaat (IXIL) er al af gehad op zoek naar een prop en ook bij die van mijn vrouw gekeken (SITO), beide geen prop kunnen ontdekken bij de spruitstuk kant.
Ik zoek nu naar een mogelijkheid om de mijne 5 km harder te laten lopen, echt niet meer, want het moet wel verantwoord blijven. Ik lees van alles over rolletjes en veertjes e.d., maar dat doe je volgens mij pas na het verwijderen van de prop icm afstellen carb.
Wie heeft een tip voor deze leek
Groeten Erwin