2x problemen

vipinholland

Well-Known Member
Hoi hoi iedereen,

Ik heb twee problemen met mijn runner en heb er niet zoveel verstand van.

1. Mijn remlicht blijft branden.
2. Mijn electrische start heeft het altijd goed gedaan. Scooter stond 1 maand stil en nou doet ie het niet meer.

Ik kan hem natuurlijk naar de brommerzaak brengen echter het liefst doe ik het zelf.

Alvast Bedankt voor jullie hulp.
 
Advertisement - register to remove this

1. achterlicht verkeerd aan gesloten
2. accu misschien leeg??

kan allebei als dat het niet is kijk even of je remschakelaar bij je hendel niet vast zit. en probeer een nieuwe accu
 
1. achterlicht verkeerd aan gesloten
2. accu misschien leeg??

kan allebei als dat het niet is kijk even of je remschakelaar bij je hendel niet vast zit. en probeer een nieuwe accu
thanks voor je antwoord.

Het achterlicht deed ineens raar(remlicht). Hij was gewoon standaard aangesloten en niets aan veranderd.
Verder doet de verlichting het wel goed dus accu leeg denk ik niet.
Dus dan zal het dus wel de remschakelaar zijn...hmmm even kijken of ik dat kan oplossen.
En dan nog de electrische start
 
rijd hij? want dan moet je ff je accu goed volrijden want een startmoter vraagt veel stroom (mijn startmotor is ook kapot dus misschien heb jij hetzelfde probleem dan zijn er 2 probs in 1 opgelost)
 
rijd hij? want dan moet je ff je accu goed volrijden want een startmoter vraagt veel stroom (mijn startmotor is ook kapot dus misschien heb jij hetzelfde probleem dan zijn er 2 probs in 1 opgelost)
ja hij rijd en alles doet het verder goed,

Maar dan zal ik je raad opvolgen en kijken of hij het weer gaat doen.

thanks
 
Het werken van je verlichting heeft verder niet veel te maken met je accu natuurlijk. De enige manier om het te testen is om je scooter op contact te zetten en te kijken of de verlichting die normaal werkt als je motor NIET loopt werkt. Werkt dit niet dan moet je je accu gewoon even opladen.
 
uhm , de remlichtschakelaar is gewoon versleten ?

en de accu zal even moeten worden opgeladen ,of hij is gewoon kapot.
 
Back
Top