2takt wil niet harder

Ornot

New Member
Hallo allemaal, ik heb een Peugeot jetforce c-tech uit 2005 2takt waarmee ik een beetje wil racen alleen ik krijg hem gewoon niet boven de 60km

Specs:
50cc peugeot horizontaal blok l/c
Laser x-pro terugloop uitlaat
12mm carb
Race luchtfilter
6,5 grams rollen
Zonder varioplaat

Weet iemand hoe ik deze harder kan laten lopen zonder gelijk over te gaan naar 70cc want ik heb echt het gevoel dat dit blok wel meer kan hebben
 
Advertisement - register to remove this

Snor of brom?
Hoeveel km staat er al op de cilinder?
Heeft hij tijdens het optrekken ergens een dip, stottert die nu? Wat heb je al geprobeerd qua afstelling
 
Snor of brom?
Hoeveel km staat er al op de cilinder?
Heeft hij tijdens het optrekken ergens een dip, stottert die nu? Wat heb je al geprobeerd qua afstelling
Brom met geloof iets van 8k op de cilinder geen dip bij t optrekken en afstelling heb ik lichtere rolletjes van 8g naar 6,5g en sproeier maat 66
 
Je Carburateur is te klein , die is van een Snorfiets , en je Rollen zijn te licht ( moet 8 gram zijn ). Drukveer Wit .
En grote kans dat de Uitlaat verstopt zit .
Een Jetforce met standaard Bromfiets Carburateur (17,5 MM ) en 8 gram Rollen moet gewoon 75 op de Teller lopen .
 
Welke drukveer?
Zwart
Post automatically merged:

Je Carburateur is te klein , die is van een Snorfiets , en je Rollen zijn te licht ( moet 8 gram zijn ). Drukveer Wit .
En grote kans dat de Uitlaat verstopt zit .
Een Jetforce met standaard Bromfiets Carburateur (17,5 MM ) en 8 gram Rollen moet gewoon 75 op de Teller lopen .
Uitlaat prop is er al uit maar heb nieuwe carb besteld en rollen dus we gaan zien
 
Back
Top