2takt 50 cc stationair schroef

tiess070

New Member
Mijn 50cc 2takt zip zijn stationair schroef is te klein voor mijn brommer ik heb geprobeerd mijn stationair schroef er op nieuw in te draaien maar hij is opeens te klein en hierdoor blijft hij vol gas geven en lijkt het gas vast te blijven hangen ik neem aan dat dit komt door mijn stationair schroef op mijn carb? Kan ik deze schroef zomaar vervangen en welke heb ik nodig?
 
Advertisement - register to remove this

Het probleem is dat de schroef er niet meer helemaal in gaat hij is niet afgebroken maar maakt geen contact meer en ik kan het stuk waar de schroef inzit dan nog steeds eruit halen wat vast hoort te zitten ook door middel van de schroef
 
Het probleem is dat de schroef er niet meer helemaal in gaat hij is niet afgebroken maar maakt geen contact meer en ik kan het stuk waar de schroef inzit dan nog steeds eruit halen wat vast hoort te zitten ook door middel van de schroef
Als de schroef geen contact maakt zou die gewoon uit moeten vallen want dan staat de gasschuif dicht. Dus even een nieuwe schroef regelen en je gaskabel langer maken in de carburateur.
 
Back
Top