2t olie zip

Scooter__

New Member
Ben ik weer met een vraag over 2t olie.
Ik heb dus nu al een tijdje een type 3 2t die ik zelf moet mengen wat dus altijd goed gaat.
Ben nu door mn eerste flesje olie heen die ik ooit gekregen had ik ben nu van plan nieuwe te gaan kopen bij de action die ik ooit zag liggen.
Er zit nu wel al gemengde olie met benzine in mijn scooter van mijn oude olie flesje mijn vraag dus; kan je verschillende 2t olie merken mengen en heeft dat effect of kan dat allemaal geen kwaad?
 
Advertisement - register to remove this

Wou net vertrekken naar de action haha, maar oke dan. Ergens sugesties waar ik t kan halen behalve bestellen dan?
Post automatically merged:

Kan, maar doe het niet. Die olie van de Action is om te janken. Haal flesje goeie olie aub
Wou net vertrekken naar de action haha, maar oke dan. Ergens sugesties waar ik t kan halen behalve bestellen dan?
 
Last edited:
Wou net vertrekken naar de action haha, maar oke dan. Ergens sugesties waar ik t kan halen behalve bestellen dan?
Post automatically merged:


Wou net vertrekken naar de action haha, maar oke dan. Ergens sugesties waar ik t kan halen behalve bestellen dan?
Een scooterwinkel ?
 
Gewoon naar de Esso gaan . Mobil , 2-takt Olie halen , is goede Olie . Zeker voor een normale Scooter
Online bestellen komt er weer 6,95 verzendkosten bij , ben je nog duur uit.
 
Back
Top