2t kabelboom voor skipper blok kan dat ?

Advertisement - register to remove this

Een skipper blok is een MOTORSCOOTER die heeft een hele andere kabelboom met ondwr andere een veel grotere spanningsregelaar. Dus ook een 4t kabelboompje is hier niet voor geschikt. Maar dat heb ik hier op.het forum slechts enkele malen verteld en uitgelegt. Maar allemaal lekker blijven beunen en straks weer huilen als het niet meer werkt

Pak gewoon de complete skr kabelboom en maak de draadjes langer waar dat nodig is, voor de verlichting zul je waarschijnlijk wat stekkertjes of draadjes moeten solderen.

Het is even een kut klus maar wanneer alles werkt is dat het zeker waard.

Je hebt dan ook geen Zip meer maar een Piaggio Frankenstein.

Zonder knippen in welke kabelboom dan ook, gaat dit echt niet lukken

Gebruik eens de zoekfunctie van dit forum, er zijn genoeg draadjes over dit onderwerp en volgens mij ook op YT.
Heb net alles ff gelezen zie inderdaad dat de skipper boom beter is. Alleen kan ik niks vinden over het omknippen voor lichten enz.
Post automatically merged:

Pak gewoon de complete skr kabelboom en maak de draadjes langer waar dat nodig is, voor de verlichting zul je waarschijnlijk wat stekkertjes of draadjes moeten solderen.

Het is even een kut klus maar wanneer alles werkt is dat het zeker waard.
Ben er nu van overtuigd om een skipper boom te halen alleen moet ik ff vinden waar ik kan kijken voor het omknippen van de boom om passend te maken op zip kon ik niet 123 vinden iedereen heeft een 4t boom

Heb net alles ff gelezen zie inderdaad dat de skipper boom beter is. Alleen kan ik niks vinden over het omknippen voor lichten enz.
Post automatically merged:

Ben er nu van overtuigd om een skipper boom te halen alleen moet ik ff vinden waar ik kan kijken voor het omknippen van de boom om passend te maken op zip kon ik niet 123 vinden iedereen heeft een 4t boom
Je moet gewoon even uitvogelen welke stekker voor je verlichting zijn en daar of andere stekkers op maken of de draadjes van je lampen erop solderen.

Gaandeweg leer je, dus ik zou zeggen haal de juiste kabelboom voor jouw blok en zorg als eerst dat je contact/startmotor/aarde goed aangesloten is, werkt die dan kun je de lampjes checken, bij de action haal je een multimeter voor weinig.

Als je mazzel hebt kun je de stekkers van je stuurknoppen gewoon zo laten, bij mn skipper st blok onder mn fly wel tenminste.

Het lijkt allemaal moeilijker dan het is en als je eenmaal bezig bent wijst het zichzelf wel

Back