Aangeboden 2fr4 pia @ mina blok, evo overrange, 32mm inlaatset ...

Status
Not open for further replies.

SSR Spirox

24.6pk geblokk
beste mensen hier @ forum.

aangezien k nog wat spul heb liggen waar k van af wil plaats ik hier ff een lijstje.

- pia 2f4r cil; deze is voorzien van net een nieuwe nicasil laag en nieuwe zuiger heef nog maar 1x gelopen en daarna stil gestaan.
- mina lc dd gepolijst carter door EPC RST tuned aangepast en gekotterd en van binnen gestraald.
ook is dit carter voorzien van nieuwe draadeindes om een pia cil mogelijk te kunnen maken.
hiernaast is ook nog een apparte cnc gefreesde ophoog/koel plaat gemaakt. anders word ie zo snel warm ;)
dit kater is ook voorzien van allemaal nieuwe verse lagers.

verder zit er nog een tp vertandingsdekel op met daarin een st vertanding en een athena vertanding, 12/44 en 14/42. = rf 11
ik heb ook nog een tjt veranding er bij en dan kom je op een rf van 9 uit.

een afgedaaid achterwiel adaptor scheelf weer 250gram als ik me niet vergis. deze zit ook bij t blok


prijs voor; carter+ophoogplaat+tp vertaningsdeksel+vertanding+afgedraaide adaptor+ cilinder:voor maar €800

evo overrange, achterpoeli's vario met rollesetje en v snaar. setje is net gestraald dus veel grip.
prijs: 200€

heb ook nog eenleuk inlaat setje te koop.
een koso 32mm(0 km oud) carb met een malossi mb spruistuk, eigen gemaakt alu plaatje met V force

prijs: 125 euro.

ik heb ook nog een setje aerox velgen te koop, kiesler achter velg en voor standaard met gepolijste randen en lak vrij!!

prijs: 200€

aerox voorvork volledig gereviseerd en lichtjes gepolijst. kan op st hoogte gezet worden of op 5cm verlaagt!! voorzien van nieuwe keerringen binnenpoten en olie en kroonstuk

prijs 150€





hier wat foto's van het spul

2lnzid.jpg


2yto7d2.jpg


14mcabm.jpg


ulx61.jpg


2exvqra.jpg


faorp3.jpg



mocht je meer willen weten of vragen hebben, mail gerust
luukatx850@hotmail.com alleen bij serieuze intresse

ciaoww
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top