2fast4race Sprintframe.

Alweer een vet weekend achter de rug. :p

Het begon vrijdag al met de club... Beetje boel zuipen, beunen enzo..
Zaterdag overdag knallen, was erg leuk en gezellig!
Daarna BBQ + Party bij Niels. Dat was een avond om niet te vergeten! :D

Het begon met een zeer fijne BBQ en een verjaardagscadeau. :+


Jan (SBO #114)


Afijn, iedereen knetterlam en nachtje doorgehaald. Vervolgens naar Zoetermeer gereden en daar met een brakke kop aangekomen had ik echt geen zin om nog te rijden, maarja, ding niet voor niks meegenomen!

Dus ingeschreven en gekeurd.

Toen een run gemaakt van 7,22 met 0,28 reactietijd. :) Dus ik wou de grens van onder de 7 maar eens halen. Nog een keer gereden maar toen weer last van wheelspin waardoor er een 7,23 uit kwam rollen met weer een reactietijd van 0,2x. Toen het hok uit elkaar gehaald en het hok zonder blok verkocht. :p Blokje heb ik nu nog, wat ik er mee ga doen moet ik zelf nog even op een rijtje zetten.
Ben opzich wel tevreden met de tijden die ik vandaag heb gereden met een taalgewicht van 119 kilo! :) Zonder reactietijd zit er een tijd van onder de 7 in.


Ons kamp. :p








Filmpje komt er nog aan!
 
Donnieeeeeeee
was lijp weekend man echt geweldig :D
ben net wakker na 50 uur geen slaap gehad
Maar heerlijk weekendje gehad

En nu ff opschiete met dat nieuwe hok van je he ;)
En je bent gister nog steeds iets vergete te geven aan me he :p
 
Jammer je niet gemeet te hebben :(

Maarja, als me blokje klaar is beunen we mijn sonic wel even in elkaar.
En dan zie ik je wel :love:

Gaat je blok trouwens nog wel voorlopig onder een ander frame, of is het al verkocht ?
 
@ Bjorn: Haha, jazeker! -:- Krijg nog geld van je! :eek: komt goud ;)

@ Niels: Ja, 104 zou ook wel kunnen idd. :p Van de week maar eens even rond de tafel idd. :# Zat werk te doen. :p Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid Niels. :)

@ Daniël: Danniii! :# Haha, Lijp is idd het juiste woord. :p Ja, Ik kom het van de week wel even brengen, beloof het je. :*

@ Wesley: Spreek je binnenkort, ff knallen op die sonic van je! :p
Waar het blokje onder komt te hangen weet ik niet.. Vond zo'n frame niet zo leuk meer..
Maarja, blijf die meetings wel leuk vinden en af en toe rondje blazen door 't dorp ofzo is ook wel leuk dus ik denk dat er iets komt wat wat meer op een scooter lijkt. ;)
 
Eej donnie
Hier nog filmpje van je 7,2 ritje tegen jan

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=B8TNszdCTT0"]YouTube - Don vs Jan[/ame]
 
Pleur hem nou onder me sonic :W

Maar ben ook daar vaak langs gelopen, heb je als nog niet gezien :(

Maar zet hem onder een Zip 98 met Malossi vering en dan heb je de ultieme straatsjeezer :~ Al die Sw4's eruit b0ek4h.
 
Ik ben benieuwd, Don. Ik kan me goed voorstellen dat je weer een scoot wil. Je gaat niet ff friet halen met een sprintframe :p.

Spreek je @ hengelo:*.
 
Back
Top