2Fast NOS ICE

Kleine kick om de stand van zaken aan te geven.
Hij doet het altijd nog prima, dus dat is mooi. Had wat problemen met koeling, maar dat is ook weer verholpen nu. De AIM MYchron 4 is echt ideaal met het lampje wat je in kunt stellen bij bepaalde temperatuur, je hoeft amper meer te kijken.

Ook nog een camera'tje gekocht en getest waar die het beste gemonteerd kan worden, helaas nog maar 1 plek uitgetest: onder m'n voetstepje. Daardoor trilt die best wel zoals je kan zien. Het is nu weer nat op de weg, dus zal wel even duren voor ik hem op mijn helm probeer. Zoals je af en toe merkt, is het geluid ook niet top, maar het is maar een goedkoop dingetje, en opzich best redelijke kwaliteit. Vooral tussen 0.55-1.00 fucked het geluid :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kj369ajT6KY"]YouTube- Stukje rijden met de 2F4R Gilera ICE[/ame]

Ook heb ik een NOS Fuel Pressure Switch gekocht, zodat het systeem afslaat als de benzinepomp het niet meer doet, en ik heb ook eindelijk de goede NOS fittingen voor mijn systeem.
Daarom wil ik van de winter het nieuwe frame gaan verlassen voor plaatsing componenten, de NOS kit werkend maken naast de purge-kit, en misschien een nieuwe kleurstelling (zadel blijft, uiteraard).

En ook nog een leuke update, na jarenlang zoeken, eindelijk een leuke bril gevonden voor mijn helm:

391024686_o.jpg


Nog geen eigen foto, maar hij is onderweg :)
 
Ziet er kick uit zo met die camera, jaar of 6 terug ofzo had Rob geloof ik dat ook op zijn NRG gedaan.

Ik heb alleen het idee dat de ice niet echt meer geweldig hard doorbeukt of wel?;) Filmpje komt mischien niet helemaal over ofzo..
 
vet vet vet,
altijd leuk zulke beelden, en ik vind de kwaliteit nog best mee vallen!
zou tof zijn idd als we nog een helm shot kunnen krijgen ;) als het weer natuurlijk mee zit!
succes verder!
 
@ Oscar; ik vraag me ook af of ik wel vol gas gaf, sowieso zal bijvoorbeeld jij vast wel sneller zijn, ik heb 1 keer af laten stellen, dus geen dingen getest, en heb een behoorlijk gewicht (totaal bedoel ik)

@ Tom; Dankje, heb je gelijk in opzich, normaal rijd ik niet met te warm weer

@ Tommy; max toeren van de rit (niet alleen tijdens filmpje) was 13,8 k, zou dus iets omhogen kunnen nog

@ magito7t; dankjewel

@ vaughan; even kijken wanneer ik tijd, moed en zin kan vinden om dat te doen, over een paar dagen denk ik :) Ik hoop dan wel van het vervormende getril af te zijn in ieder geval


Als iemand ook zo'n camera'tje wil, PM maar gewoon :) en als dit als spam wordt gezien, haal het maar weg..
 
Tof dat je nog steeds met de ice bezig bent! Pak je ook nog eens een daginschrijving voor een sprint? Wil hem wel eens in het echt bewonderen8)
 
Dankjewel, ik was hem niet van plan om ooit weg te doen ook. Je hebt veel 1-dags vliegen met projecten maar dat doe ik niet. Daginschrijvingen, zo die er mochten zijn, is wel is op zondag denk ik, en daar doe ik niet aan, en op zaterdag werk ik, en heb ook niet echt vervoer. Heb wel de 28e vrij genomen voor Mysteryland, maar kaarten staan in de verkoop door bepaalde redenen, dus ik zou naar Genemuiden kunnen gaan. Zat me af te vragen in welke klasse, omdat ik misschien terug wil gaan naar Speed, maar ik heb hem natuurlijk verlengd, dus dat wordt toch die extreme klasse waar sowieso tot 80cc is toegestaan.

Om deze post wat meer inhoud te geven, even een foto'tje van die klote nippels die ik steeds niet had, en de fuel pressure switch :) Ook nog m'n 'nieuwe' remschijf erbij gelegd. Er veranderen wel vaker dingentjes aan mijn scooter die ik niet vermeld, ik ga niet voor elk nieuw onderdeeltje een kick geven.

33wo703.png
 
@ Tom; Ja, ooit moest die er komen, dus niet getwijfeld toen ik er 1 te koop zag staan.

@ NickL; wat is fpss?


Even een kleine update, vond het wel weer is tijd om letterlijk weer is wat te laten horen.
Genemuiden ging helaas niet door eind augustus, dus ik weet nog steeds niet wat voor tijd het zou rijden op 150 meter.
Het seizoen is voor mij weer zo'n beetje voorbij qua weersomstandigheden, hierbij nog een filmpje van de laatste keer dat ik er mee heb gereden:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=C_b6oPd8zuc"]YouTube - Gilera ICE onboard[/ame]

Nu heb ik een 2e ICE frame liggen wat deze winter wordt geprepareerd voor een nieuwe opbouw, waarbij de NOS kit niet alleen een purge-kit meer zal zijn en waarbij de afwerking stukken beter zal zijn omdat ik voordat ik het frame laat poedercoaten nog vanalles aan het frame zal lassen en slijpen. Ik weet nog niet welke kleur het uiteindelijk gaat worden en of dat er dan wel een poly voorkap opkomt. Het ligt er ook wel een beetje aan welk zadel ik er op zal zetten :+
 
wel lache zo'n camera idd, je had er toch ook een te koop ofniet?:p

Maar de gasnaald een standje armer zal hem ook wel goed doen denk:)
 
Back
Top