This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2e Radiateur

Extera

De oude Titera :)
Ik wil een 2e radiateur op m'n runner zetten,

Ik heb een beetje zitten passen en meten, en nu is de beste plek
aan de voorkant (logisch), alleen moet de 1 slang die uit m'n resovior (hoe schrijft je dat ) omhoog.

Maakt dit uit? I.v.m. pompen enz.
ik ga de radiateur parralel aansluiten.

Als er meer info nodig is, moet je et maar ff zeggen,
bedankt!, Mark

www.terrorrunner.tk

Geen spam!!
Gebruik de search, is zat te vinden over dit onderwerp!!

Originally posted by BENELLI p0W3r
ten eerste moet je die radiateur in serie zetten. en het belangrijkste is dat je resevoir boven je 2 radiateurs zitten.

Uuuh, me pomp zit toch zoiezo in me blok, dus lager als me radiateur en resorvior e.d.

oke, maar nu zit ik met een ander probleem, als ik de "uit slang van m'n 1e rad naar op de "in" van de 2e wil aansluiten...

de uit slang is een dikke slang en de "in is een dunne slang, nu kan ik natuurlijk niet met een dunne slang naar me cilinder gaan e.d., ik dacht zelf een stukje van bijv. 2 cm dunne slang op de aansluiting doen en daar overheen de dikke slang schuiven,

alleen ik denk dat de koelvloeistof er dan tegenaan botst en dus veel minder stoomt en slechter gaat koelen...

ik heb ff een tekeningetje gemaakt, als iemand ff kan zeggen welke nummer's waarop et beste zouden zijn....

thanks, enne over searchen, er staan niet veel bruikbaars in verder, ik denk dat veel mensen hier wat aan hebben....

nogmaals thanks ;-)

ik ga het zo aansluiten

vanaf me cilinder gaat het niet rechtstreeks naar het stnd rad maar eerst naar de tweede rad en vanaf de tweede naar me stnd rad dan ken ik mooi die twee dunne pijpies afsluiten

Omdat van klein naar groot op te lossen, heb ik gewoon eerst een slangetje om het kleine nippeltje gedaan.
en vervolges heb ik de orginele slang zeg maar over dat kleine slangetje gedaan .. Heel simpel dus :W

Voor de mensen dit het na et vaag uitleggen van mij nog niet begrepen hebben wil ik wel foto maken 8P

ik heb het anders gedaan gewoon die twee kleine afgesloten en dan die slang die vanaf de cilinder komt naar me tweede rad en van em tweede rad weer in de ''in'' van me stand rad