2e keer dat me scoot niks doet

Atilla the Hun

Well-Known Member
psies op de 500 km viel mn scoot uit en ik kreeg hem niemeer aan d praat. bleek dat de bougie nat was en dus niet vinkte> nieuwe bougie. Nuo vorige week weer een nieuwe boegie in ge daan, want er zat een autobougie in, vandaag viel die weer uit en doet ie weer niks meer:( waarschijnlijk weer bougie. maar wat is de reden?
Eerst gepleurt, nu weer dit aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Advertisement - register to remove this

was je je scooter vaak? ik had in mn eerste n00b uren met mn scooter de hogedrukspuit erbij gepakt om em es lekker schoon te maken en dat deed ik dan ook in alle hoekje an gaatjes, waarna die niet meer wilde starten, toen was mn bougie ook kapot gegaan en de keer daarna gebeurde het weer...8P toen was ik er ook gelijk achter :|

hoge drukspuit gaat prima hoor....zolang je er maar voorzichtig mee omgaat en niet alles in je filter spuit ofzo

ws is je filter nat geworden ofzo...dan komt er ook vocht op de bougie....gaat ie roesten enzo :p

maja kijk dat ff na....en rijden met autobougie is ook niet erg verstandig hoor...vuls te warm !

Originally posted by Lord of Panic
dacht dat een auto-bougie helemaal niet in een scoot kon omdat een scoot 2-takt is... :?

boeit wa da betreft niks, bougie vonkt eigenlijk alleen maar(als jullie mij goed begrijpen) en de verdeler kap zorgt bij oto dat vonk bij goeie bougie komt

Slap me if i'm wrong

Originally posted by Flugel

boeit wa da betreft niks, bougie vonkt eigenlijk alleen maar(als jullie mij goed begrijpen) en de verdeler kap zorgt bij oto dat vonk bij goeie bougie komt

Slap me if i'm wrong

Slap!

Misschien is wel de electrode-afstand verkeerd? Misschien is de warmtegraad wel klote? Misschien is de bougie wel korter/langer qua schroefdraad? Misschien zit er wel een heel andere electrode in? Misschien is bijv. Splitfire wel gruwlijk waardeloos @tweetakt?

Tjeeez...

nee joh man, kheb er vorige week een nieuwe bougie in laten zetten en hij is laatst vezopen geraakt (denk ik). Maar ik krijg die kutbougie niet los:( . Na al dat geduw en getrek niks. en ik kan ook niet naar de dealer lopen want die is ver. Echt KUT

Back