2e Hands Scooter/Brommer vragen + advies

Brutal1ty

Well-Known Member
Hey mensen ik ben compleet nieuw op dit forum, ik heb de search gebruikt en kwam niets tegen over wat ik wil vragen, en ik hoop wat nuttigs advies te kunnen krijgen op dit uitgebreide forum :) Als hier al een topic over is: excuses!

Ik ga binnekort mijn bewijs halen maar ik heb echt niet genoeg geld voor een nieuwe brommer of scooter, dus ik zal genoodzaakt zijn marktplaats af te speuren de komende maand voor een 2e hands brommer of scooter.

Helaas heb ik een erg laag budget namelijk 400 euro absoluut maximaal. In deze prijscategorie zijn genoeg brommers en zelfs scooters (??) te vinden, maar ik vraag me af of dit wel een goed idee is. Ik hoor heel veel negatieve en een paar positieve verhalen over markplaats aankopen van brommers en motoren en ik vroeg me af of jullie denken dat 't een goed idee is om het een kans te geven.

Hij moet geschouwd zijn en een nieuw kenteken hebben, dat ik daar op moet letten weet ik. Motorisch in orde zijn en het liefst de verlichting vering etc ook in enigsinds nette staat ok, zijn er nog meer dingen waar ik op kan letten en wat eventueel enigsinds goede tweedehands brommers scooters zijn in deze prijsklasse?
Veel mensen raden me aan om gewoon naar een enigsinds nette en geschouwde Puch Maxi of (voor de scooters) Puch NRG en Zip's te kijken... Enige tips?

Heel erg bedankt alvast, en als dit topic al bestaat: excuses!
 
Advertisement - register to remove this

Yeah alles waar ik op moet letten, wth waarom vond ik die niet met de search o_O',, Heel erg bedankt hier schiet ik tenminste wat mee op! Nog wat suggesties over brommers/scooters in die lage prijsklasse op marktplaats eventueel? Wacht laat ik 't anders vragen, als jij deze geldhoeveelheid te besteden had, naar wat voor iets zou jij zoeken op marktplaats? *uit interesse + nieuwschierigheid*
 
de wat ouwe type,s scooter zo als typoon nrg zip type 1 of gewoon een type 3 met wat kap schade vind je heel erg veel onder de 400 euro

puch maxi honda mt5 enz vind je al rond de 200 euro met kenteken licht er aan of je zelf een beetje handig bent
 
warom kan ik geen reply posten in '' 2e hands scooter kopen voor newbies'' maar dan vraag ik het hier wel even, ik heb een mooie sr gezien op marktplaats alles ziet der goed uit. het bouwjaar is 2002 maar hij weet de kilometer stand niet omdat er een sport stuur opzit. de prijs is niet hoog dus is het verstandig om hem te kopen of niet?
 
Back
Top