2e hands project of nieuw?

Status
Not open for further replies.

angerb0y

Well-Known Member
heyy mensen zoals sommige van jullie mischien wel weten is mijn nieuwe gilera runner tijdje terug gestolen, ik krijg rond volgende week geld terug van de verzekering en dan heb ik in totaal rond de 3000 euro te besteden aan een scooter.

nou was mijn vraag: Zal ik een gloednieuwe kopen en weinig geld overhouden om er wat mee te doen.

of ik kan een 2e handsje kopen en helemaal tunen/opknappen en dan hou ik nog geld over voor het geval dat er iets aan kapot gaat.

alvast bedankt! :D
 
Advertisement - register to remove this

Ja maar Wallie, alles gaat uiteindelijk vervelen.
En je wilt altijd sneller en harder en mooier.

Maar je moet ergens een grens trekken.

Vind trouwens 130 ook niet echt verantwoord hoor.

Maarja, na de 70cc, komt er 125cc, en dan weer een KTM 250, en uiteindelijk staat er een R1 voor de deur, en dan is het nog niet genoeg.

Snap je.
 
wallie-sr:
Leer maar goed te rijden, dat is een stuk uitdagender dan dom je gas lostrekken op een N-weg tot dat je brommertje uit elkaar zowat uit elkaar trilt met een snelheid boven de 100km/u.

angerb0y:
als je je brommer eenmaal goed onder controle denkt te hebben en er lekker mee kan rijden, en je wil hem echt gaan opvoeren, zorg dan dat je overal de tijd voor neemt en de juiste onderdelen koopt, en er niet mee naar school hoeft de volgende maandag (als je op vrijdag/zaterdag gaat sleutelen) ;)
 
jaa ik heb zoals ik al eerder heb gezegt rond de 1300-1500 eutjes om em te tunen. nieuwe cilinder, nieuwe krukas, mischien nieuwe uitlaat maar er zit nu een v6 onder. en ik ga de CDI ontrgrenzen en dan komt het helemaal goed haha :p
 
jaa en ik ga ook bijna alles laten doen door mensen die er meer verstand van hebben want als ik er zelf aan gaat kloten gaat het geheid fout :p
En ja het enige nadeel is nog steeds politie :S. er is nog steeds geen goede begrenzer op de markt volgens mij..
 
wallie-sr:
Leer maar goed te rijden, dat is een stuk uitdagender dan dom je gas lostrekken op een N-weg tot dat je brommertje uit elkaar zowat uit elkaar trilt met een snelheid boven de 100km/u.

elen) ;)

leer maar goed rijden? wat lul jij dom, je weet niet wie ik ben en je weet niet hoe ik rijd,

en een aprilia rs of tzr is niet een scootertje dat na de 100 uit elkaar pleurt ;)

ik heb me brommer van me zwager gekreegen en bij hem reed die ook boven de 100, en ik heb nog nooit probleemen gehad buiten me blok om ;)

je weet blijkbaar niet helemaal waar je het over hebt he ;)
 
Ja maar Wallie, alles gaat uiteindelijk vervelen.
En je wilt altijd sneller en harder en mooier.

Maar je moet ergens een grens trekken.

Vind trouwens 130 ook niet echt verantwoord hoor.

Maarja, na de 70cc, komt er 125cc, en dan weer een KTM 250, en uiteindelijk staat er een R1 voor de deur, en dan is het nog niet genoeg.

Snap je.

ja ik snap het wel, maar die 85 gaat egt heel erg verveelen,

maar als je een korte vertanding hebt kan het nog leuk blijven

en 130 onvrantwoord tja, ik woon in de polder, dus dan kan het wel op somige stuken, het is niet dat ik in dorpen zo hard reed ofzo
heb nog wel een beetje een verantwoordelijks gevoel
 
ga je je echt vervelen omdat je brommer maar 80 haalt? wtf... wat is daar saai aan dan? gewoon rijden voor je plezier op zoon ding... kom je teminste (hopelijk) elke avond in 1 deel aan thuis ;) van die gozertjes die overal volgas doorblazen heb ik nooit echt gesnapt... ga dan sprinten of racen... :/
 
heyy!, heb net de tzr opgehaald ff 20 minutjes gerede beetje leren schakelen. gaat wel redenlijk morge de hele dag erop rijden en dan ga ik gelijk naar fred motoren. haal ik daar fftjes een ketting slot en een remschijfslotje. denken jullie als ik daarheen ga met geld en ik vraag of ze mn uitlaat kunne ontgrenzen dat ze dat gelijk kunnen doen?? nog iets anders wat ik zo snel mogenlijk kan laten gebeuren waardoor de performance omhoog gaat? thx
 
bedankt voor het waarschuwen maar dat vroeg ik echt niet :p, en ik ga er alsnog een brute setup op zetten. en alstie stuuk is dan is dat mijn eige schuldt maar ik heb nog 1500 eutjes over dus dan kan ik het wss ook weer repareren en leren van de fout :). over een jaartje rij ik auto dus laat me lekker mn ding doen :$ thx
 
en daarrom zei ik ook een ( brute setup VOOR dagenlijks en straat gebruik ) :p (A)
anders had ik wel alles van MHR gewilt of alles dat voor racen is maar zo snel slijt als moer
 
hooi mensen, nou ff paar keer gereden. echt geweldig! alleen soms van zn 1 naar zn 2 is lastig en doeitie niet altijd super, maar voor de rest echt een machtig ding. een runner was gewoon pure luxe en voel je niet eens dat je over wegdek rij. maar met zon ding ben je helemaal 1 met de brommer en trilt het stuur ook een beetje.. echt het gevoel van rijden :) (Y)
 
Goed dit onderwerp is nu wel afgehandeld. Als je nieuwe vragen hebt open dan een nieuw topic. Dit 5 pagina lange topic gaat alleen maar onoverzichtelijker worden, vandaar: close :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top