2e hands project of nieuw?

Status
Not open for further replies.

angerb0y

Well-Known Member
heyy mensen zoals sommige van jullie mischien wel weten is mijn nieuwe gilera runner tijdje terug gestolen, ik krijg rond volgende week geld terug van de verzekering en dan heb ik in totaal rond de 3000 euro te besteden aan een scooter.

nou was mijn vraag: Zal ik een gloednieuwe kopen en weinig geld overhouden om er wat mee te doen.

of ik kan een 2e handsje kopen en helemaal tunen/opknappen en dan hou ik nog geld over voor het geval dat er iets aan kapot gaat.

alvast bedankt! :D
 
Advertisement - register to remove this

Ja dat gevoel heb je zo te pakken hoor.

Voor je het weet gaat het zonder er bij na te denken.
Natuurlijk gaat het steeds beter....

En ja dat is idd de schakelvolgorde.
 
die man zei dat de ene mischien net 60 ging omdat hij alleen andere uitlaat heeft :p of zal dat een fabeltje van zijn zoon zijn? want hij mog van zn vader niet te hard met dat ding mischien heeftie wel gezegt datie 60 gaat.. dan hoop ik datie sneller gaat haha
 
zit een buisje met 2 tik lasjes in vast

die dremel je er uit
kan ook met een schroevendraaier en hamer als je voorzichtig bent

en dan hang je de pijp er weer onder en stel je hem af
 
Heyy mensen, ben vandaag wezen kijken naar de yamaha tzr met 8000 km rood met wit.. alles zag er perfect uit, bijna geen roest. echt alleen een paar krasjes. uitlaat zag er goed uit, hij liep goed. En die jongen waar hij van was had em vaak alleen voor school gebruikt en je kon ook wel zien dat het niet een type was om dat ding af te raggen. Dus ik heb de yamaha tzr gekocht en morge gaan we em ophalen met de aanhangwager :D:D nu nog leren schakelen :$
 
waarom ga je hem verbouwen dan? ga je circuit rijden ofzo? 85 op zoon ding is hard zat hoor... ;) en je hebt er bijna geen onderhoud aan dan.


uuuuu nee, dat is 2 maanden leuk, maar daarna is het kut,

ik begon me 70 km/h en na 6 maanden reed me brommer 130 en dat begon ik zelf saai te vinden dusja
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top