2e hands project of nieuw?

Status
Not open for further replies.

angerb0y

Well-Known Member
heyy mensen zoals sommige van jullie mischien wel weten is mijn nieuwe gilera runner tijdje terug gestolen, ik krijg rond volgende week geld terug van de verzekering en dan heb ik in totaal rond de 3000 euro te besteden aan een scooter.

nou was mijn vraag: Zal ik een gloednieuwe kopen en weinig geld overhouden om er wat mee te doen.

of ik kan een 2e handsje kopen en helemaal tunen/opknappen en dan hou ik nog geld over voor het geval dat er iets aan kapot gaat.

alvast bedankt! :D
 
Advertisement - register to remove this

maar je hebt een goedkope/lichte scooter die perfect is voor races/tuning!

eventueel kun je wat besparen op het tunen en dan kappen aanpassen/spuiten! waardoor je hem helemaal naar wens kan maken!
 
Alles met een minarelli horizontaal blok valt ook ziek te tunen en dan heb je géén kleine scooter.
Denk aan een aerox, beta ark, malaguti F12 / F15, yamaha neo's (hoewel die laatste wél wat aan de kleine kant is)
 
Alles met een minarelli horizontaal blok valt ook ziek te tunen en dan heb je géén kleine scooter.
Denk aan een aerox, beta ark, malaguti F12 / F15, yamaha neo's (hoewel die laatste wél wat aan de kleine kant is)

Of piaggio natuurlijk (o.a runner, NRG,)

Deze zijn idd ook ziek te tunen, maar duur in aankoop... en als je nieuw wil heb je bij de zip nog veel geld over en bij een nieuwe earox of runner heb je met geluk 500 euro over ;)
 
is goeewdd, hey mensen ik vind een rieuju rs2 pro toch wel erg netjes. alleen wat ik erg jammer vind is dat er een minarelli blok onder zit :(. een derbi gpr heeft die een piaggio blok? thx!
 
hangt ervanaf welke :)
de laagtoerige kunnen prima op de std krukas... net zoals bij scooters dus

reken er wel op dat een schakel een stuk sneller is dan een scooter en met 70/80cc zal die aardig hard lopen!!
 
ik heb roze top 80cc (74 echte)

en met goede uitlaat + carb kan ik top 130 echte krijgen

maar bij schakels kun je goed de max. speed aanpassen door grotere of kleinere tandwielen te monteren
 
nope hier kan geen dr70 rpm onder :)

kijk ff bij dijkman ofzo bij cilinders en dan schakelbrommers :)

met alleen een ander uitlaatje kan een schakel al 100 echte lopen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top