2e hands project of nieuw?

Status
Not open for further replies.

angerb0y

Well-Known Member
heyy mensen zoals sommige van jullie mischien wel weten is mijn nieuwe gilera runner tijdje terug gestolen, ik krijg rond volgende week geld terug van de verzekering en dan heb ik in totaal rond de 3000 euro te besteden aan een scooter.

nou was mijn vraag: Zal ik een gloednieuwe kopen en weinig geld overhouden om er wat mee te doen.

of ik kan een 2e handsje kopen en helemaal tunen/opknappen en dan hou ik nog geld over voor het geval dat er iets aan kapot gaat.

alvast bedankt! :D
 
Advertisement - register to remove this

als je een goede brommer wil van goede kwaliteit koop je een aprilia rs van 1999/2005 (nm)

de types die daarna zijn gekomen dus de aprilia rs my ( zelfde als derbi gpr) zijn egt kut kwaliteit, frames die scheuren velgen die verkleuren, slechte bedrading en ga zo maar door

en de rest van de merken is wel goed maar tog ook kwalitatief niet zo goed als aprilia
 
jaa die hispania klinkt goed lodewijk. alleen is motorhispania niet een B merk? bedankt :)
en wat voor blok zit daaronder? bedankt mensen :D ik ben nou ook aan het bieden op yamaha tzr enzo :D
 
leren schakelen op een snelle brommer is niet zo moeilijk als het klinkt! ik doe het ook, en dit van mij trekt van de 1e tot de 4e versnelling de lucht in met volgas :)

maar de keuze moet je zelf maken, kunnen wij je niet mee helpen!!
 

Tnx lodewijk :D

(mijn brommer, mijn advertentie)



@ TS
Enne Motorhispania B merk?
Vind je peugeot wel een A merk?

Want het is gewoon een Peugeot XR6.....

Zit trouwens gewoon een Minarelli am6 blok onder net als een Aprilia RS enzo

Trouwens, Ik wil best ruilen tegen jou runner maar dan wel met bijbetaling van jou kant uiteraard....

Edit: Laat dat ruile maar, dacht ff snel te lezen dat die gewoon kapot was...

Hij is ook gewoon te koop natuurlijk he...
 
haha :p, nee mijn runner is gewoon na 3 maanden oud uit mijn tuin gestolen heb er 2800 eutjes voor betaald :p. maar bedankt maat :D
BTW heb je nog fotos van je brommert? bedankt
 
als ze niet van een runner kunnen blijven gaan ze een schakel ook zeker niet laten staan.. ik zou voor veel meer zorgen dan een goede verzekering en een goed slotje... zoon dubbele schijfrem gaat een dief zeker afschrikken btw..
 
Met zo'n leuk schijfremslot til je hem alsnog zo in een busje hoor.
Eenmaal meegenomen -> voorwiel eruit, andere remschijf erop, klaar.
Ik maak hem liever ergens aan vast met een zwaar slot.
+ alarm het liefst.
 
en dan nog proberen ze hem te stelen hoor. heb 2sporen van een zaag en een slijpschijfje in men slot staan. maar ze zijn niet verder dan het rubber geraakt. (misschien opgeschrikt door iets? ;)) slot gaat trouwens ook niet netjes meer open en toe omdat ze met iets dat ding zwaar geforseerd hebben... tja ik pak de fiets wel als ik een tijdje inde stad moet zijn.
 
ja teringlijers tegenwoordig.... en ik woon nog in een hele nette buurt ook :p. anyway ik ga een yamaha tzr kopen, alleen wil ik er dan met tijd ook een 70cc in laten zetten en luchtfilter en carb etc. weet iemand mischien een bedrijf die mij helpt met tunen kwa instaleren van cylinder en carb enzo? ( voor geld ofcourse). thx
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top